    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android i 64-bitowy processor
    Date: Wed, 13 Aug 2014 20:31:41 -0500

    On Wed, 13 Aug 2014 19:52:36 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >Al, miałeś kiedyś w życiu smartfona?

    Podejzrewam ze mialem pare lat wczessniej niz ty. Co nie przeszkadza
    mi uwazac ze "smatfon" to zwyciestwo techniki nad zdrowym rozsadkiem,
    i podniecajaca zabawka dla doswiadczonych umyslowo..

    Poczytne amerykanskie czasopismo Consumer Reports, wydawane przez
    stowarzyszenie konsumentow, zauwazylo bylo jakis czas temu ze kazdy
    nowy wprowadzony na runek smatfon ma wiecej bajerow, ale za to coraz
    gorzej idzie sie przez niego dogadac.

    Poniewaz maja wlasne laboratoria testowe, przeprowadzili testy ktore
    zgodzily sie 100% z tym odczuciem. Preankietowali wiec najwiekszych
    "providerow" telefonii w USA.

    "Tak, wiemy o tym" brzmiala odpowiedz. "Ale wysoka jakosc polaczen
    telefonicznych to nie jest czynnik do ktorego nasi klienci przywiazuja
    wielka wage. I chociaz moglibysmy poprawic jakosc komunikacji
    glosowej, nie wydaje sie to ekonomicznie uzasadnione"

    Calosc zgadza sie doskonale z wieszcza przepowiednia Stanislawa Lema
    zawartej w opowiadanku "Tragedia Pralnicza". Z grubsza, konkurencja
    miedzy producentami pralek spowodowala ze parlki mogly robic coraz
    wiecej - nie tylko prac, ale i prasowac, ugotowac obiad, zajac sie
    dzieckiem, a najnowsze modele mogly uprawiac z wlasccielem seks. Aby
    jednak pozostac parlkami - co wymagaly pzrepisy - musialy rowniez
    potarfic cos uprac. Nie mogly na ogol uprac wiecej niz chusteczke do
    nosa.

    Nasze smatrfony znajduja sie tuz, tuz przed uprawianiem seksu.
    Chociaz, sadzac po tekstach na tej grupie, niektorzy juz ze swoimi
    smatrfonami uprawiaja seks

    A.L.

    P.S> Wlasciwie to juz sie uzreczywistnia. Proponuje poeksperymentowac

    http://www.thelmagazine.com/newyork/an-iphone-app-th
    at-gives-you-an-orgasm/Content?oid=1196721