  • 1. Data: 2011-01-26 10:44:46
    Temat: Aparat Foto , ktory polecacie?
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Zbliża się sozon turystyki, oby nastał jak najprędzej. W zwiazku z powyzszym
    jaki aparacik na moto polecacie? Mały, dobry, dosc dlugo trzymajaca bateria,
    slowem cos do kieszonki kombinezonu coby sobie udokumentowac planowane
    wojaze.
    Mam Sony DSC H10, probuje wybrac cos mniejszego. Dzieki za sugestie.

  • 2. Data: 2011-01-26 10:55:46
    Temat: Re: Aparat Foto , ktory polecacie?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    pentax optio z10

    b.

  • 3. Data: 2011-01-26 11:03:35
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-01-26 11:44:46 +0100, "Carramba" <c...@o...pl> said:

> [...]
    > wojaze.
    > Mam Sony DSC H10, probuje wybrac cos mniejszego. Dzieki za sugestie.

    W kategorii zwykłych kompaktów - bierz to, co Ci kolorem czy dizajnem
    podpasuje. Bo są jeszcze "kompakty niezwykłe", znaczy segment premium,
    ale po nie najczęściej sięga się mając na oku konkretne funkcje (np.
    RAWy czy podłączenie zewnętrznej lampy, wielkość matrycy, szeroki kąt
    itp.). Ale skoro nic o tym nie napisałeś, widocznie nie jest Ci to
    potrzebne, więc kryterium koloru/dizajny można traktować jako
    pierwszorzędne.

    de Fresz

  • 4. Data: 2011-01-26 11:06:51
    Od: "Łukasz Ryszawy" <r...@N...gazeta.pl>

    kup wygodny , ojciec ma jaki maly soniacza W320 , nie idzie tego normalnie do
    reki wziasc, istne kalectwo , ja mam starego dosc duzego jak na malpke canona
    is710 i jest duuzo bardziej wygodniejszy w uzyciu . A na swoje wyjazdy uzywam
    lustrzanki cyfrowej Pentax K10D + 4 zabytkowe szkla z lat 80 , bo lubie robic
    dobre zdjecia , a nie byle bylo cos tam widac :)

  • 5. Data: 2011-01-26 11:12:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-26 11:44, Carramba pisze:
> [...]
    > wojaze.
    > Mam Sony DSC H10, probuje wybrac cos mniejszego. Dzieki za sugestie.

    Wbudowany w telefon Sony Ericsson, np K810 albo W995. Nie żartuję. W ten
    sposób masz go zawsze przy sobie, a do 90% zdjęć okolicznościowych i tak
    się nadaje. Kłopot zaczyna się gdy chcesz robić nocą lub kadrować/robić
    zbliżenia.
    Synowi kupiłem Kodaka C140, też daje radę - nieduży, 3x zoom optyczny, w
    kieszeń spokojnie się mieści.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2011-01-26 19:53:04
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

> [...]
    > wojaze.
    > Mam Sony DSC H10, probuje wybrac cos mniejszego. Dzieki za sugestie.

    Możesz zmontować sobie stelaż do kierownicy na podstawie baz uchwytów
    RAM www.uchwyty-motocyklowe.pl Na trasie mija się naprawdę wiele
    pięknych krajobrazów a nie zawsze chce się stawać (rozbebeszać z
    ciuchów, wyciągać aparat itd.) lub jest możliwość zatrzymania.

    Ja mam Nikon CoolPix - jest nieduży, spokojnie mieści się do kieszeni,
    lekki, bardzo szybko się uruchamia, no i cyka naprawdę dobre fotki na
    automacie. Dużo trybów predefiniowanych. Na motowycieczki w sam raz.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 7. Data: 2011-01-26 23:00:40
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Carramba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Zbliża się sozon turystyki, oby nastał jak najprędzej. W zwiazku z
    >powyzszym

    Teraz każdy po kolei wymieni co ma i będzie wychwalał a ty zgłupiejesz :)
    Ja pod innym kontem, ponieważ na moto używam GPS Garmin 60csx który jest
    zasilany z AA to i aparat mam na takie bateryjki i jest wymienne to to w
    razie padu w jednym bądź drugim, a mam starucha Canon A400, taka cegiełka z
    przed lat a zdjęcia robi naprawdę fajne a jak spadnie i się rozleci to
    płakać nie będę :) . Docelowo chciał bym coś z seri G , poręczne i solidne a
    bije nie jedno lustro z standardowym obiektywem, a jak ma być malutki to
    IXUS.

  • 8. Data: 2011-01-27 11:50:12
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-01-27 00:00:40 +0100, "blur" <b...@p...onet.pl> said:

    > Docelowo chciał bym coś z seri G , poręczne i solidne a bije nie jedno
    > lustro z standardowym obiektywem

    Ktoś Ci strasznych głupot nawciskał.

    de Fresz

  • 9. Data: 2011-01-27 15:30:15
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-27 12:50, de Fresz pisze:

    > Ktoś Ci strasznych głupot nawciskał.

    no i dobrze,dzięki temu swojego G5 za ładny pieniądz oddałem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2011-01-27 16:48:39
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał

    > Zbliża się sozon turystyki, oby nastał jak najprędzej. W zwiazku z powyzszym
    > jaki aparacik na moto polecacie?

    Maly, wstrzaso-pylo-wodoodporny. Pod warunkiem ze nie uwazasz
    sie za artyste fotografika.
    Pozdr

    --
    Hinek