  • 1. Data: 2011-01-25 20:49:33
    Temat: podmiana silnika w trampku 600->700
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Witam.

    Żeby nie było, że pieprzę farmazony, zapytam krótko: Czy ktoś z Was
    przerabiał temat związany z wymianą silnika w transalpie PD10 XL600V na
    motor z nowszej 700tki? Jakieś wrażenia, opinie, rady? Warto?

    --
    ARQ
    transalp

  • 2. Data: 2011-01-25 21:05:49
    Temat: Re: podmiana silnika w trampku 600->700
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 21:49, ARO pisze:

    > Żeby nie było, że pieprzę farmazony, zapytam krótko: Czy ktoś z Was
    > przerabiał temat związany z wymianą silnika w transalpie PD10 XL600V na
    > motor z nowszej 700tki? Jakieś wrażenia, opinie, rady? Warto?

    Siema,

    polecam również spytać na naszym trampkarskim forum -
    http://forum.transalpclub.pl

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 3. Data: 2011-01-26 17:29:09
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > polecam również spytać na naszym trampkarskim forum -
    > http://forum.transalpclub.pl

    dokładnie. Jest tam kilka osób które robią różne twory i przeszczepy :)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2011-02-02 15:47:06
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "ARO" <a...@p...pl> wrote in message news:ihnd0l$v9f$1@news.onet.pl...
> [...]
    > przerabiał temat związany z wymianą silnika w transalpie PD10 XL600V na
    > motor z nowszej 700tki? Jakieś wrażenia, opinie, rady? Warto?

    Ja nie przerabiałem, ale z ciekawości zapytam: po co chcesz takie coś
    zrobić?

    greg

  • 5. Data: 2011-02-03 07:29:09
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 2 Lut, 16:47, "greg" <g...@f...com> wrote:
    > Ja nie przerabiałem, ale z ciekawości zapytam: po co chcesz takie coś
    > zrobić?

    Zapewne stary silnik jest na końcówce, więc zmieniając go chce przy
    okazji sprawić, by Trampek w końcu zaczął jechać. Idea dobra, ale
    biorąc pod uwagę ceny silników do XL700V i fakt, że są zasilane
    wtryskiem (czyli trzeba doliczyć do ceny silnika całą aparaturę
    sterującą), chyba prościej jednak będzie wstawić silnik od XL650V
    (przerabiane u nas na forum z powodzeniem) albo od Afryki.

    Pozdro,
    --
    Lukasz
    XL650V, FES 150 2T