  • 11. Data: 2010-06-03 16:14:53
    Temat: Re: Aparat dla turysty - co polecacie?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hu5ofe$t3b$1@inews.gazeta.pl>, " " <q...@N...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    > robić ładne zdjęcia podczas wycieczek, czyli w ogromnej większości górskie
    > krajobrazy i trochę przyrody typu roślinki, zwierzęta itp. Ilość megapikseli
    > mało istotna (jakieś 3 do 5Mpix wystarczą), dobrze żeby miał dość jasny i w
    > miarę szerokokątny obiektyw. Nie interesują mnie aparaty z wymiennymi
    > obiektywami, to musi być coś lekkiego, odpornego na kurz i mieszczące się w
    > plecaku. Dobrze jakby na jakieś standardowe akumulatorki, których można
    > zabrać większy zapas.
    > Cena nie gra roli, zależy mi na jak najlepszej jakości fotek przy spełnieniu

    Canon serii G.

    TA

  • 12. Data: 2010-06-04 10:58:56
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > miał dość jasny i w
    > miarę szerokokątny obiektyw...
    > ...to musi być coś lekkiego, odpornego na kurz i

    Nie wiem czy jeszcze kupisz (jeśli już to tylko używka), ale
    ja do takich celów używam Fuji S5600. Nie do zdarcia,
    nieruchomy obiektyw z wewnętrznym ogniskowaniem, bardzo
    poręczny, mimo że większy od pudełka szlugów ;-). Idealnie
    leży w dłoni i robi naprawdę bardzo dobre zdjęcia. Aku AA,
    do tego oaparat nie ssie za dużo prądu, więc na długo
    wystarczają.

  • 13. Data: 2010-06-04 19:08:30
    Od: lady mutant <l...@m...org>

    q...@N...gazeta.pl pisze:
    > Witam,

    > Cena nie gra roli, zależy mi na jak najlepszej jakości fotek przy spełnieniu
    > założeń jak wyżej.

    To miło...
    Kup body Olympusa PENa, np. EPL1 + 7-14mm obiektyw Lumix...

    --lm

  • 14. Data: 2010-06-07 07:01:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    Kup sobie ze dwa uzywane Ixusy po 200zl, malutkie, teraz juz tanie, jak
    sie popsuje to nie szkoda
    Marx

  • 15. Data: 2010-07-02 08:03:46
    Od: " " <q...@g...pl>

    Dziękuję Wam wszystkim za odpowiedzi i odświeżam ten dość stary wątek.
    Aparatów które polecacie niestety nie da się łatwo kupić, za to z tego co
    rzeczywiście jest na półkach w lokalnych sklepach fotograficznych dla w/w
    zastosowań sprzedawcy proponowali mi:

    Panasonic TZ10
    Samsung WB650
    Nikon Coolpix P100
    Canon SX 20 IS

    Jak widać żaden z nich nie do końca spełnia postawione wcześniej wymagania
    (choćby akumukatorki), więc trzeba będzie pójść na kompromis. Jakie są Wasze
    opinie o aparatach z tej listy, który byście wybrali i jakie są za/przeciw?

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-07-02 11:35:46
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Panasonic LX3 plus TZ7

    lub

    Olympus E-PL1 z 14-150

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 17. Data: 2010-07-02 11:58:39
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-02 10:03:46 +0200, " " <q...@g...pl> said:

> [...]
    > opinie o aparatach z tej listy, który byście wybrali i jakie są za/przeciw?

    Ja nie wziąłbym żadnego. Canon S90 - matryca ta sama co w G11, ma rawy
    (taka opcja dla ambitnych), przyzwoity zakres ogniskowych, jest
    naprawdę kieszonkowy.

    de Fresz

  • 18. Data: 2010-07-02 12:00:11
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i0kk9f$4e0$2@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:
    > Ja nie wziąłbym żadnego. Canon S90 - matryca ta sama co w G11, ma rawy
    > (taka opcja dla ambitnych), przyzwoity zakres ogniskowych, jest
    > naprawdę kieszonkowy.

    A widziałeś może Samsung EX1? Z netowych recenzji wyszło mi, że może
    być lepszym wyborem...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 19. Data: 2010-07-02 12:47:35
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-02 14:00:11 +0200, l...@l...localdomain said:

    > A widziałeś może Samsung EX1? Z netowych recenzji wyszło mi, że może
    > być lepszym wyborem...

    Na żywo - nie. Za to po wzięciu w rękę S90 mnie zachwycił.

    de Fresz

  • 20. Data: 2010-07-02 22:07:04
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Sprawdź jeszcze LX3.