  • 1. Data: 2010-12-04 13:21:03
    Temat: Aparat do podrozy
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    Witam, w styczniu wybieram sie do Ameryki Poludniowej na pare miesiecy i
    chcialbym kupic jakis aparat cyfrowy ktory sie dobrze sprawdzi w takiej
    podrozy.Poniewaz bede poruszal sie rowniez w niezbyt bezpiecznym terenie to
    najlepiej zeby byl nieduzych rozmiarow i pasowal do kieszeni.Wazne zeby
    jakosciowo robil bardzo dobre zdjecia.Czy moglibyscie cos polecic?Nie musi
    byc najdrozszy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-04 13:32:08
    Temat: Re: Aparat do podrozy
    Od: "Jarek" <j...@n...pl>

    Canon G12

  • 3. Data: 2010-12-04 16:47:32
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-12-04 14:21:03 niejaki Michal napisał:
> [...]
    > jakosciowo robil bardzo dobre zdjecia.Czy moglibyscie cos polecic?Nie musi

    olek z seri (:mju) sw

    np:
    1030sw
    1050sw

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2010-12-05 16:47:25
    Od: gautama <g...@g...pl>

    W dniu 2010-12-04 17:47, p0li pisze:

    > olek z seri (:mju) sw
    >
    > np:
    > 1030sw
    > 1050sw

    o tak, seria (:mju) sw jest znakomita...
    szkoda tylko że zdjęcia robi do d***, bo poza tym to świetne aparaty

    g.

  • 5. Data: 2010-12-05 18:28:20
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Michal nadaje:
    > Poniewaz bede poruszal sie rowniez w niezbyt bezpiecznym terenie to
    > najlepiej zeby byl nieduzych rozmiarow i pasowal do kieszeni.

    Jeśli cię zastrzelą lub zarąbią maczetą to bedzie ci wszystko jedno czy
    z powodu aparatu czy też nowych butów a markowe buty można o wiele
    korzystniej sprzedać niż aparat. ;-)

  • 6. Data: 2010-12-05 20:44:12
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    > Canon G12
    Troche poczytalem co jest teraz na rynku.
    Czyz nie jest jednak lepszy Nikon Coolpix P7000?
    Czy moze jeszcze jakis inny aparat?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-12-05 20:49:02
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    > Jeśli cię zastrzelą lub zarąbią maczetą to bedzie ci wszystko jedno czy z
    > powodu aparatu czy też nowych butów a markowe buty można o wiele
    > korzystniej sprzedać niż aparat. ;-)

    Bylem w Kolumbii i zyje ,tez mialem maly aparacik traveler ,przydalby sie
    jeszcze maly pistolecik ,taki maly ;).Tylko niemam pozwolenia niestety.W
    markowych ciuchach nie podrozuje a juz napewno nie gdzie sie wybieram.

  • 8. Data: 2010-12-05 22:19:00
    Od: "J." <j...@i...pl>

    > Troche poczytalem co jest teraz na rynku.
    > Czyz nie jest jednak lepszy Nikon Coolpix P7000?

    Ja intensywnie myślałem o tym Nikonie, bo zakres ogniskowych na tele
    aktualnych Canonów serii G jest dla mnie za mały -wolałbym zdecydowanie mieć
    te 200 mm zamiast 140.
    Dlatego śledziłem informacje o tym aparacie, bardzo mi pasował w kontekście
    zastosowań turystycznych. Niestety recenzja na dpreview.com [i to chyba w
    teście porównawczym, choć nie z G12] oskarża P7000 o b. wolną pracę, więc mina
    mi mocno zrzedła. Jesli 140mm na końcu jest dla Ciebie wystarczające, bierz
    raczej G12.
    Oczywiście to jest tylko subiektywna opinia totalnego amatora, który robi
    fotki w podróży.
    Pozdrawiam
    -J.

  • 9. Data: 2010-12-13 16:06:56
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

> [...]
    > raczej G12.
    > Oczywiście to jest tylko subiektywna opinia totalnego amatora, który robi

    Dziekuje ,zdecydowalem na nikona mialem tez okazyjna oferte.
    pozdrawiam