  • 1. Data: 2014-07-14 09:09:32
    Temat: Aparat tel. stacjonarny na kartę SIM GSM z_wyjsciem_analogowym, czy bramka?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Sferia w związku z przetargiem na zajmowane częstotliwości przejdzie z CDMA na GSM
    (dotychczasowym abonentom dadzą karty SIM GSM).
    Ale Sferia, niegdyś z założenia "stacjonarna" (później też "nomadyczna") nie ma na
    dziś w ofercie ani aparatu "stacjonarnego" z
    możliwością włożenia karty SIM GSM, ani bramki GSM do podłączenia aparatu
    stacjonarnego lub centralki (PSTN).
    Czy takie aparaty stacjonarne na kartę SIM GSM, ale z_wyjściem_analogowym, żeby dalej
    do nich mozna było podłączyć najzwyklejszy
    telefon stacjonarny, były w ogóle dostępne (te różne "plusy i ery domowe" itp.)?
    A co ewentualnie zamiast aparatu stacjonarnego?
    Jakąś tanią (np. z odzysku), niekłopotliwą i bezobsługową bramkę GSM polecicie?
    Aparat stacjonarny, def.: spore pudło z klawiaturą i ze słuchawką na sznurku,
    niektórzy używają i jest im potrzebne.

  • 2. Data: 2014-07-14 09:45:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2014 09:09:32 +0200, 666 napisał(a):
> [...]
    > A co ewentualnie zamiast aparatu stacjonarnego?
    > Jakąś tanią (np. z odzysku), niekłopotliwą i bezobsługową bramkę GSM polecicie?

    O bramkach wiesz, wiec o co sie pytasz ?
    telefon mobilny z gniazdkiem RJ11 ? Raczej nie ma, nie ten rynek.

    Siemens mial kiedys Home Station, ale Siemensa juz nie ma, tzn w
    telefonach gsm.

    > Aparat stacjonarny, def.: spore pudło z klawiaturą i ze słuchawką na sznurku,
    niektórzy używają i jest im potrzebne.

    A nie moze byc male ze sluchawka ?

    Jablotron.cz
    http://www.jablotron-dystrybucja.pl/telefony-gsm-c-8
    .html

    J.

  • 3. Data: 2014-07-14 21:45:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-07-14 09:09, 666 pisze:

    > A co ewentualnie zamiast aparatu stacjonarnego?
    > Jakąś tanią (np. z odzysku), niekłopotliwą i bezobsługową bramkę GSM
    > polecicie?

    na aledrogo masz tego relatywnie dużo, markowane vodafonem czy innym
    dojcze telekomem. Z reguły są to bramki ZTE RL300, 400 czy 500.

  • 4. Data: 2014-07-15 09:03:58
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No te Jablotrony to są WIEEEELKIE ;-))
    I mają taki aparat:
    http://www.jablotron-dystrybucja.pl/gdp04ai-telefon-
    biurkowy-wyjsciem-analogowym-p-196.html
    Inna sprawa, że tanio ten telefon nie wygląda.
    A właśnie mam coś podobnego, tyle że z paroma wejściami analogowymi i z łaczem
    bluetooth do rozmowy przez komórkowce, więc drugiego
    obok nie będę stawiał i zainteresuję się bramką GSM.
    Z zakupem bramki poczekam, aż się wyjaśni, w jakich pasmach GSM będzie pracowała
    Sferia.

    ---