  • 1. Data: 2014-07-13 12:05:58
    Temat: Lumia 630 (dual sim)
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    Od pewnego czasu chodzi za mną w/w telefon,
    ale mam wątpliwości co do 512 MB RAM
    Nie jest to deczko za mało?
    Telefon w większości mi służy do oczywistej oczywistości,
    przeglądania internetu i od czasu do czasu jako nawigacja.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 2. Data: 2014-07-14 01:26:25
    Temat: Re: Lumia 630 (dual sim)
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-07-13 12:05, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
> [...]
    > Telefon w większości mi służy do oczywistej oczywistości,
    > przeglądania internetu i od czasu do czasu jako nawigacja.

    Nie jest mało. WP potrzeby ma mniejsze niż Android.

  • 3. Data: 2014-07-14 08:41:54
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sun, 13 Jul 2014 12:05:58 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
    napisał(a):

> [...]
    > Telefon w większości mi służy do oczywistej oczywistości,
    > przeglądania internetu i od czasu do czasu jako nawigacja.

    da rade. Ale z nawigacja gorzej. Here drive na WP8 to imo jedna z gorszych
    nawigacji z jakimi miałe do czynienia. Jako tako działa na krótkich
    dystansach - niestey im dystans dłuższy tym trasa bardziej bez sensu.