  • 1. Data: 2012-01-23 18:58:47
    Temat: Apel do spamera z SUZUKI Suwałki
    Od: " " <s...@g...pl>

    Szanowny panie

    ***
    Przemysław Baryła - specjalista d/s sprzedaży
    Autoryzowany Dealer Suzuki
    Auto-Lakus Suwałki
    Ul.Północna 42
    tel. 87 562 77 17
    GSM: 535 36 00 06
    ***

    Z łaski swojej zaprzestań spamowania internautów, od których nie masz zgody na
    wysyłanie reklam. Fakt, że znalazłeś adres e-mail w internecie nie oznacza,
    że możesz go zaśmiecać dużymi śmieciami. Jeśli przedstawiciele firmy Suzuki
    reklamują się łamiąc prawo (ustawę o o świadczeniu usług drogą elektroniczną)
    to tym bardziej nie kupię samochodu tej marki, bo mogę być podobnie
    potraktowany.

  • 2. Data: 2012-01-23 21:11:48
    Temat: Re: Apel do spamera z SUZUKI Suwałki
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    s...@g...pl, Mon, 23 Jan 2012 17:58:47 +0000 (UTC),
    pl.misc.samochody:

    > Z łaski swojej zaprzestań spamowania internautów, od których nie masz zgody na
    > wysyłanie reklam.

    Nie wiem jak Twoja skrzynka, ale jeżeli w Gmailu będziesz systematycznie
    klikał "zgłoś spam" to będę wrzucał do spamu nie tylko Tobie, a chyba nie o
    to chodzi firmie Suzuki...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 3. Data: 2012-01-24 01:16:03
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-01-23 21:11, Marek 'marcus075'
    Karweta pisze:
> [...]
    > klikał "zgłoś spam" to będę wrzucał do spamu nie tylko Tobie, a chyba nie o

    Jak już się wyśpisz to przeczytaj swoje dzieło.

    JK

  • 4. Data: 2012-01-24 12:19:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 17:58, s...@g...pl wrote:
> [...]
    > reklamują się łamiąc prawo (ustawę o o świadczeniu usług drogą elektroniczną)
    > to tym bardziej nie kupię samochodu tej marki, bo mogę być podobnie

    Niech zgadnę, jedna z tych żałosnych prób obejścia przepisów pytając o
    wyrażenie zgody na przesłanie materiałów reklamowych, zamiast przesłania
    samych materiałów?

    Przecież to ewidentny bubel w ustawie, w cywilizowanej części świata
    chyba tylko Polskie prawo na coś takiego pozwala.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-01-24 16:05:47
    Temat: Re: Apel do spamera z gazeta.pl
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Szanowny panie

    Sznowne Gówno

> [...]
    > elektroniczną)
    > to tym bardziej nie kupię samochodu tej marki, bo mogę być podobnie

    Z łaski swojej zaprzestań spamować PMS, bo w ryja!