  • 1. Data: 2012-01-23 18:21:05
    Temat: Polak wygrał Daka
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    Nie Małysz, nie Chołowczyc więc dziennikarzom nie warto pisać,
    a jednak ...

    http://www.motofakty.pl/artykul/dariusz_rodewald_pol
    ak_ktory_wygral_dakar.html

  • 2. Data: 2012-01-23 18:27:54
    Temat: Re: Polak wygrał Daka
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-23 18:21, zaemka pisze:
    > Nie Małysz, nie Chołowczyc więc dziennikarzom nie warto pisać,
    > a jednak ...
    >
    > http://www.motofakty.pl/artykul/dariusz_rodewald_pol
    ak_ktory_wygral_dakar.html

    Polak byl mechaniiem w tym teamie, ale fakt faktem - tworzyl team (trzy
    osobowy).
    No i faktycznie - TV skupilo sie tylko na Holowczycu - pewnie Orlen
    wykupil czas antenowy, w ktorym tylko Orlen-team byl promowany 'z verwą' ;)

    To taka polska TVP - niby publiczna, a jednak stronnicza.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2012-01-23 18:28:12
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    ,>a jednak ...

    akurat jak masz kase to w cienzarówkach masz podiu nawet jak ślepy i
    kulawy.....

  • 4. Data: 2012-01-23 19:26:57
    Od: "August" <a...@b...xxx.com>

    Użytkownik "zaemka" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie Małysz, nie Chołowczyc więc dziennikarzom nie warto pisać,
    > a jednak ...
    >
    > http://www.motofakty.pl/artykul/dariusz_rodewald_pol
    ak_ktory_wygral_dakar.html

    Na pewno ma tylko polskie obywatelstwo ?

  • 5. Data: 2012-01-23 19:36:59
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-23 18:27, AL pisze:

    > To taka polska TVP - niby publiczna, a jednak stronnicza.

    Ja tam tego nie śledzę ale jakoś ze 3 razy w tvn24 były relacje z dakaru
    i zawsze była mowa o Małyszu i całym rajdzie ale ani słowa o Hołowczycu.
    Czy on po prostu od innego sponsora (nie z naszej bandy) czy sobie czymś
    zasłużył. No raz się może zdarzyć ale 3 razy pod rząd...

  • 6. Data: 2012-01-23 19:46:55
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 23 Sty, 18:21, "zaemka" <N...@w...pl> wrote:
    > Nie Małysz, nie Chołowczyc więc dziennikarzom nie warto pisać,
    > a jednak ...
    >
    > http://www.motofakty.pl/artykul/dariusz_rodewald_pol
    ak_ktory_wygral_d...

    w tekście jest poprawnie napisane nazwisko Hołowczyc ale dla Ciebie
    spojrzeć to już zbyt wielki wysiłek

  • 7. Data: 2012-01-26 01:14:05
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    rzeczywiście Hołowczyc,