  • 1. Data: 2024-01-03 23:39:19
    Temat: Aplikacja Mobile Partner do modemu 3G Huawei na peceta, gdzie zapisuje odebrane sms-y ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Aplikacja Mobile Partner do modemu 3G Huawei na peceta, gdzie zapisuje odebrane sms-y
    ?

    Jak modem włożony do peceta z kartą sim, to aplikacja automatycznie odbiera sms-y,
    jak smartfon i gdzieś je zapisuje, bo jak wyjmę modem z kartą sim, to one nadal są
    widoczne w aplikacji.

    Szukałem na pececie pliku, gdzie odebrane, wysłane z peceta sms-y zostały zapisane,
    ale niczego nie znalazłem

    Znalazlem importowanie, eksportoanie kon taktów z karty SIM

    ale gdzie jest to zapisywane, do jakiego pliku na pececie ?

    https://www.journeybytes.com/how-to-import-contacts-
    into-huawei-mobile-partner/

    i w jakim formacie, czy csv i można plik ręcznie edytować ?

    https://nowsms.com/sms-and-mms-with-the-huawei-e160-
    usb-modem

    From within Mobile Partner, select Tools/Options/Text Message and ensure that "New
    Message Save Mode" is set to "Save on SIM/USIM card or device".

    Ja mam ustawione:

    Tools > Options > Text Message > New Message Save Mode > (*) Save in local

    Ale gdzie jest plik "local" ???

    A gdzie Phonebook na pececie ?

  • 2. Data: 2024-01-05 03:23:08
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday 3 January 2024 at 23:39:20 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    >
    > Ja mam ustawione:
    >
    > Tools > Options > Text Message > New Message Save Mode > (*) Save in local

    Napisałem do Huawei przez Tłitera ale brak odpowiedzi.
    Pewnie Melon zepsuł Tłitera aby nikt niczego nie czytał, poza płatnymi reklamami

    znalazłem, że mam szukać zapisanych danych typu PhoneBook i treści sms-ów
    w ukrytym katalogu

    w Windows 7 to jest

    C:\Users\xxxxx\AppData\Roaming
    albo

    C:\Users\xxxxx\AppData\Local

    C:\Users\xxxxx\AppData\LocalLow

    Ale tam nie ma katalogu

    /MobilePartner

    a przecież aplikacja Mobile Partner gdzieś ta smsy zapisała jak i książkę numerów
    PhoneBook

    %appdata%

    [userdata]
    path=../userdata/