  • 1. Data: 2024-01-03 17:11:07
    Temat: Newag- prezentacja z odblokowania pociągow
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Godzinny film z prezentacji autorów z łamania kodów pociągów newag.
    https://youtu.be/XrlrbfGZo2k

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2024-01-03 20:06:30
    Temat: Re: Re:Newag- prezentacja z odblokowania pociągow
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    titanus <t...@g...kom> napisał(a):
    > ...na miłość boską: ja rozumiem kaleczenie angielskiego poprzez
    > polskich polityków, ale tu? Już lepiej było to zrobić w ich
    > języku natywnym a tłumaczenie zlecić profesjonalistom.

    Mówią całkiem dobrze. W Polsce jest jakieś idiotyczne przeświadczenie, że
    jak ktoś nie mówi na poziomie C2 z oksfordzkim akcentem, to jest obciach i
    żenada.

    > Merytoryczne na 4.

    W skali od 1 do 4.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2024-01-03 20:46:01
    Temat: Re:Newag- prezentacja z odblokowania pociągow
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:un49fi$c30$1$titanus@news.chmurka.net>
    user titanus pisze tak:

    > ...na miłość boską: ja rozumiem kaleczenie angielskiego poprzez
    > polskich polityków, ale tu? Już lepiej było to zrobić w ich
    > języku natywnym a tłumaczenie zlecić profesjonalistom.

    podaj czas

    pobieżnie skacząc po video wszyscy mówią poprawnie (lepiej niż ja) ;)

    Mówią aj haw nie aj hew, and nie end, blak nie blek, hapi nie hepi.
    prowadzacy to chyba Niemiec.

    U mnie w pracy wszyscy zlewają akcent. Hindusi nawet czasy.
    Mówią wszystko w teraźniejszym. Zaden latynos który ze mną pracuje nie
    wymówi shoes a Francuzi mają trudność z have mówią awe.

    Widzę dogłębna analiza kodu i to prawda o pociągach.
    Nieładnie.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2024-01-03 20:49:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB0EEC914A2460PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > prowadzacy to chyba Niemiec.

    aha ślepota

    media.ccc.de

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 5. Data: 2024-01-03 22:48:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Jan 2024 20:06:30 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> [...]
    > jak ktoś nie mówi na poziomie C2 z oksfordzkim akcentem, to jest obciach i

    Brat mi opowiadał taką historię:

    Ktoś wyjechał popracować do Anglii.
    Ów ktoś był człekiem dość prostym, ale o wysokich ambicjach, typ narcysty i
    chwalipięty.

    Po kilku miesiącach wrócił do Polski i specjalnie gadał po angielsku (w ten
    sposób się chwaląc, że zna język), zresztą dość mocno kalecząc.
    Ktoś mu powiedział, że nauczył się gadać "prawdziwym Cockneyem".
    No i teraz urósł jak paw i próbował się przechwalać, że on zna angielski i
    to cockney. Chwalił się tak, aż dowiedział się, co to ów cockney jest.
    Wtedy przestał się nie tylko cockneyem chwalić, ale i angielskim.
    Wielu jego znajomych oddetchnęło z ulgą ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2024-01-03 23:04:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

> [...]
    > Wtedy przestał się nie tylko cockneyem chwalić, ale i angielskim.
    > Wielu jego znajomych oddetchnęło z ulgą ;)

    Gdyby umiał się znaleźć, jak w swoim czasie Jan Himilsbach, to by nie
    miał takich problemów.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2024-01-04 04:06:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-03, titanus <t...@g...kom> wrote:

    > https://youtu.be/XrlrbfGZo2k
    >
    > ...na miłość boską: ja rozumiem kaleczenie angielskiego poprzez
    > polskich polityków, ale tu? Już lepiej było to zrobić w ich
    > języku natywnym a tłumaczenie zlecić profesjonalistom.

    Mówią na zupełnie przyzwoitym poziomie.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2024-01-04 04:47:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u2dk0u7chj80$.9lijd1uwcdfg.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > Po kilku miesiącach wrócił do Polski i specjalnie gadał po
    > angielsku (w ten sposób się chwaląc, że zna język), zresztą dość
    > mocno kalecząc.

    ale do kogo tak gadał? do Polaków? Czy mieszany team w korpo?

  • 9. Data: 2024-01-04 11:16:32
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 3.01.2024 o 19:44, titanus pisze:
    > ...na miłość boską: ja rozumiem kaleczenie angielskiego poprzez
    > polskich polityków, ale tu?

    Zrozumiałeś? To znaczy że mówią wystarczająco dobrze.

    --
    SW3

  • 10. Data: 2024-01-04 21:48:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Jan 2024 03:47:00 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:u2dk0u7chj80$.9lijd1uwcdfg.dlg@40tude.net>

    > ale do kogo tak gadał? do Polaków? Czy mieszany team w korpo?

    To jeszcze raczej nie były czasy korpo.
    Jak gadał z kumplami, z którymi studiował, to mówił "... a po angielsku to
    jest tak: ..." albo udawał, że jakiś wyraz zapomniał i wtykał angielski
    odpowiednik.

    Niewielkie miasto, koniec lat 80-tych, wtedy w jego środowisku bardzo mało
    kto znał choćby podstawy angielskiego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam