  • 1. Data: 2009-02-23 14:16:47
    Temat: Aplikacje w Symbianie.
    Od: "WebSmok" <w...@w...pl>

    Chodzi mi dokładnie o Symbiana S6v3 na Noki E51. Chciałbym ustalić gdzie
    trzymane są pliki zainstalowanych programów - zależy mi by dobrać się do
    plików Nimbuzz'ai wydłubać z niego hasło, którym on się łączy ze Skype.
    Pozdrawy
    WebSmok.

  • 2. Data: 2009-02-23 14:32:25
    Temat: Re: Aplikacje w Symbianie.
    Od: Radius <radius@radius>

    WebSmok pisze:
    [...]

    > trzymane są pliki zainstalowanych programów - zależy mi by dobrać się do

    Trzymane sa w telefonie.

  • 3. Data: 2009-02-23 15:57:11
    Od: "WebSmok" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Radius" <radius@radius> napisał w wiadomości
    > WebSmok pisze:
    > [...]
    >

    > Trzymane sa w telefonie.

    Na to już sam wpadłem, ale dokładniej gdzie w systemie plików Symbiana?
    WebSmok

  • 4. Data: 2009-02-23 17:20:40
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    I odezwał się tymi oto słowy, user znany nam jako WebSmok :
    > Chodzi mi dokładnie o Symbiana S6v3 na Noki E51. Chciałbym ustalić gdzie
    > trzymane są pliki zainstalowanych programów - zależy mi by dobrać się do
    > plików Nimbuzz'ai wydłubać z niego hasło, którym on się łączy ze Skype.

    Różnie. Pytanie raczej, czy złamałeś już swojego symbiana.
    Jeśli nie masz złamanego systemu, to się do nich niedobierzeesz...

    > WebSmok.

    Sławek
    --
    ________ Pewnie nie uwierzycie, ale powyższy zestaw znaków NIE ZOSTAŁ
    _/ __/ __/ zaznaczony jako file://----- ! -- Pszemol

  • 5. Data: 2009-02-23 17:31:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    WebSmok pisze:
> [...]
    > trzymane są pliki zainstalowanych programów - zależy mi by dobrać się do
    > plików Nimbuzz'ai wydłubać z niego hasło, którym on się łączy ze Skype.

    Najczesciej:
    dysk C:\<nazwa aplikacji>
    lub C:\data\<nazwa aplikacji>

    uzyj X-plore

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2009-02-24 10:13:55
    Od: "WebSmok" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <c...@o...the.night> napisał w wiadomości
> [...]
    > \__ \__ \___________________________________________________
    ____________
    > /___/___/ Sławomir Szczyrba steev/AT/hot\dot\pl

    Symbian złamany, ale ze struktury katalogów nic nie mogę wywnioskować...
    WebSmok

  • 7. Data: 2009-02-25 17:25:14
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    BOFH excuse 156: Zombie processes haunting WebSmok

    > Symbian złamany, ale ze struktury katalogów nic nie mogę wywnioskować...

    Bo struktura katalogów jest od czapy (przynajmniej v3).
    Bilet do psychiatry temu kto wymyślił, że np. logo operatora musi być
    w folderze C:\PRIVATE\10000850\ :/

    Zacząłbym szukać w folderach : private, data, others, resource, sys
    - w takiej właśnie kolejności.

    > WebSmok

    Sławek
    --