  • 1. Data: 2009-02-23 08:24:34
    Temat: Propozycja dla operatorow GSM
    Od: Rozmowca <r...@y...com>

    Mam propozycje dla operatorów GSM w PL ale na swiecie takze:
    aby dawali rabaty na połączenia tym którzy mają włączone CLIR jakieś 10%,
    15%...

    albo np. jesli ktos ma CLIR włączone to dawać mu opłate inicjacyjną 1zł...
    2zł... 5zł... albo nawet jeszcze więcej...

  • 2. Data: 2009-02-23 14:58:36
    Temat: Re: Propozycja dla operatorow GSM
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 23 Lut, 09:24, Rozmowca <r...@y...com> pisze...
    > Mam propozycje dla operatorów GSM w PL ale na swiecie takze:
    > aby dawali rabaty na połączenia tym którzy mają włączone CLIR jakieś 10%,
    > 15%...

    czy Ty aby dobrze rozumiesz słowo "rabat" ?

    Ircys

  • 3. Data: 2009-02-23 20:30:14
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 06:58:36 -0800 (PST), Ircys napisał(a):

    > On 23 Lut, 09:24, Rozmowca <r...@y...com> pisze...
    >
    > czy Ty aby dobrze rozumiesz słowo "rabat" ?
    >
    > Ircys

    myślę, że wątkotwórca miał na myśli dawanie rabatu tym, których numer się
    wyświetla: +48501501501 czyli CLIR mają wyłączone

    a ci którzych numer pokazujący się na ekranie to"Nr zastrzezony", "Nr
    prywatny" itp itp aby za połączenia wychodzące płacili więcej.

    osobiście popieram ten pomysł;
    wogóle otwieram dyskusję na temat, czemu ma służyć ukrywanie własnego
    numeru ??

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Metro Ratusz http://foto.3mam.net/Galeria_1_sty/slides/foto_66.ph

  • 4. Data: 2009-02-23 21:00:31
    Od: "2EV" <2...@g...pl>

> [...]
    >
    > albo np. jesli ktos ma CLIR włączone to dawać mu opłate inicjacyjną 1zł...
    > 2zł... 5zł... albo nawet jeszcze więcej...

    Dobry pomysł
    Najczęściej bez CLIRu dzwonią firmy, banki itp. można z nich trochę zedrzeć
    to może zaczną wyświetlać numer.

    2EV

  • 5. Data: 2009-02-23 21:49:11
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 23 Lut, 21:30, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> pisze...

> [...]
    > a ci którzych numer pokazujący się na ekranie to"Nr zastrzezony", "Nr
    > prywatny" itp itp aby za połączenia wychodzące płacili więcej.

    Ależ ja to rozumiem, ale wątkotwórca napisał dokładnie na odwrót.

    Ircys

  • 6. Data: 2009-02-23 22:48:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rozmowca" <r...@y...com> napisał w wiadomości
    o.pl...

    > Mam propozycje dla operatorów GSM w PL ale na swiecie takze:
    > aby dawali rabaty na połączenia tym którzy mają włączone CLIR jakieś 10%,
    > 15%...

    no to rabat...

    > albo np. jesli ktos ma CLIR włączone to dawać mu opłate inicjacyjną 1zł...
    > 2zł... 5zł... albo nawet jeszcze więcej...

    ... czy drozej? Bo nie czaje.
    Rabat za CLIR- ten pomyskl od dawna stosuja operatorzy VoIP-owi :)
    Aczkolwiek z czysto technicznych pobudek :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-02-23 22:53:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 09:24:34 +0100, Rozmowca napisał(a):

> [...]
    >
    > albo np. jesli ktos ma CLIR włączone to dawać mu opłate inicjacyjną 1zł...
    > 2zł... 5zł... albo nawet jeszcze więcej...

    No to pozostaje tylko zmienić ustawę.. bo już przed wprowadzeniem ustawy
    tak było.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 8. Data: 2009-02-23 22:56:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No to pozostaje tylko zmienić ustawę.. bo już przed wprowadzeniem ustawy
    > tak było.

    Jak to?
    Byly drozsze rozmowy wychodzace dla osob z aktywnym CLIR-em???
    Nie przypominam sobie - co najwyzej oplate za CLIR-a (swego czasu w POP-ie
    nawet chyba 25 zl za aktywacje)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-02-23 22:58:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    >czy Ty aby dobrze rozumiesz słowo "rabat" ?

    Rabat jest w Maroku. Do Maroka jest kawalek, dostac sie tam jest stosunkowo
    drogo... A zatem rabat znaczy, ze jest drozej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-02-23 23:30:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 23:56:27 +0100, SDD napisał(a):

    > Byly drozsze rozmowy wychodzace dla osob z aktywnym CLIR-em???
    > Nie przypominam sobie - co najwyzej oplate za CLIR-a (swego czasu w POP-ie
    > nawet chyba 25 zl za aktywacje)

    a to nie daje w efekcie droższych rozmów?