  • 1. Data: 2011-01-09 13:15:07
    Temat: Aprilia 50 - katalog czesci
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Synek mojego sasiada ma taki motorower: Aprilia Classic 50, rocznik chyba
    '96.
    W tym jezdzidelku zwalila sie pompka mieszalnika oleju (2-suw) i prosil mnie
    o pomoc. Troche poczytalem i albo pompka sama w sobie pada, albo plastikowa
    zebatka napedzajaca.
    Oczywiscie jest serwis, ale moze ktos z was ma/wie skad mozna zassac katalog
    czesci do tej Aprilki?

    erg

  • 2. Data: 2011-01-10 10:12:19
    Temat: Re: Aprilia 50 - katalog czesci
    Od: nefilim <t...@g...com>

    Witaj,

    bez obrazkow jest tu:
    http://rapidshare.com/files/441755266/catalogue_xls.
    asp

    jezeli chodzi o cos konkretnego, moze uda mi sie skolowac nawet i
    obrazki :)

    pozdr,
    Tytus Małecki
    www.karlik.poznan.pl/motocykle

  • 3. Data: 2011-01-11 22:58:39
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "nefilim" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
[...]

    Dzieki za link, ale bez rysunkow nic nie zdzialam.
    Ustalilem ze to silnik Minarelli, 5-bieg. - moze ktos ma dojscie do
    dokumentacji do takich silnikow?
    erg

  • 4. Data: 2011-01-11 23:29:27
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-11 23:58, erg pisze:

    > Dzieki za link, ale bez rysunkow nic nie zdzialam.
    > Ustalilem ze to silnik Minarelli, 5-bieg. - moze ktos ma dojscie do
    > dokumentacji do takich silnikow?

    nie mam, ale Ci gości esa dosć kumaci w 50-tkach:

    http://www.sklep.motor-land.com.pl/

    powinni umieć znaleźć na telefon i Ci wysłać

    KJ