  • 1. Data: 2011-01-09 10:17:01
    Temat: HONDA CB1100
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Siemka
    Jako osoba zauroczona Hondą CB1100 podaję kilka informacji które udało mi
    się ustalić.
    Motocykl można kupić (przez oficjalną sieć Hondy) w Japonii i Australii.
    Cena w Australii zaczyna się od 15 tyś dolarów (ok 45 tyś złotych).
    Podobno są firmy czy też osoby prywatne które zajmują się indywidualnym
    importem do Europy.
    Kilka fotek motocykla w pięknych okolicznościach przyrody.
    Miłego oglądania.

    http://tnij.org/ju20

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 2. Data: 2011-01-09 15:59:55
    Temat: Re: HONDA CB1100
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-01-09 11:17, marcinu pisze:
    > Siemka
    > Jako osoba zauroczona Hondą CB1100 podaję kilka informacji które udaro mi
    > się ustalić.
    > Motocykl można kupić (przez oficjalną sieć Hondy) w Japonii i Australii.
    > Cena w Australii zaczyna się od 15 tyl dolarkw (ok 45 tyl zrotych).
    > Podobno są firmy czy te? osoby prywatne które zajmują się indywidualnym
    > importem do Europy.

    Bardzo fajny sprzęcik, to że jest sprzedawany na JDMie to rozumiem - oni
    produkują, mają swoje kaprysy i robią tylko dla siebie - jak pierwszy
    Civic Type R czy X4. Ale, że też jest na ADM to niby czemu oni są
    uprzywilejowani ? Na pewno znalazło by się wielu chętnych na to moto na
    innych rynkach.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 3. Data: 2011-01-09 16:35:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-09 16:59, []v[]artec pisze:

> [...]
    > Civic Type R czy X4. Ale, że też jest na ADM to niby czemu oni są
    > uprzywilejowani ? Na pewno znalazło by się wielu chętnych na to moto na

    A co ma do tego Administracja Domow Miejskich ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-01-09 17:00:52
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > A co ma do tego Administracja Domow Miejskich ?

    Czytaj dobrze. Teraz administracja zamiast odsniezac zajmuje sie sprzedaza.
    erg