  • 11. Data: 2015-09-28 23:04:18
    Temat: Re: Apriliarx 50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:mubm2j$qv0$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2015-09-28 o 16:44, Grzybol
    pisze:
    > A nie lepiej dać zabłysnąć idiotom takim jak ty ?
    > Pozdrawiam

    Widzisz młocie. Jesteś tylko zwykłą szmatą, która czepia się innych a sam
    nie reprezentujesz sobą nic. Chciałeś dojebać młodemu chłopakowi,
    przypierdalasz się dla samego przypierdalania a nie umiesz poprawnie napisać
    słowa "niewłaściwy". Całe przyjebanie strzelił chuj. Wyszedłeś publicznie na
    zwykłą ciotę, szmatę i popierdoleńca. Zajmij się kopaniem rowów, czyli tym
    co prawdopodobnie robisz w życiu najlepiej... I pierdol się. Wszystko co
    napiszesz odgryzjąc się, będzie i tak tylko marnym szczekaniem osranego
    pieska. Pa.

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2015-09-29 10:17:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-28 o 23:04, Grzybol pisze:

> [...]
    > rowów, czyli tym co prawdopodobnie robisz w życiu najlepiej... I pierdol
    > się. Wszystko co napiszesz odgryzjąc się, będzie i tak tylko marnym

    Szmatą to jest kretyn zwracający uwagę na czyjąś ortografię w poście
    gdzie brak pl literek. Wyszedłeś na matoła ale ty od dawna jesteś
    matołem a twoja jedyna argumentacja to bluzgi w kierunku oponenta.
    Więc ośmieszaj się dalej.