  • 1. Data: 2015-09-13 16:34:35
    Temat: Enduro dla dziewczyny ? :)
    Od: alka125 <alka125@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam, mam na imię Ala i jestem szesnastolatką. Mam zamiar kupić enduro.
    Jezdzilam juz na 50 i 125. Problem jest w tym, że jestem dość niska (163-5
    cm). Jest możliwe znalezc jakies enduro dla mnie ? z góry dziękuję ;)

  • 2. Data: 2015-09-13 18:13:44
    Temat: Re: Enduro dla dziewczyny ? :)
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-09-13 o 16:34, alka125 pisze:
> [...]
    > Jezdzilam juz na 50 i 125. Problem jest w tym, że jestem dość niska
    > (163-5 cm). Jest możliwe znalezc jakies enduro dla mnie ? z góry

    Jaaacieee, 16 lat i UMIE PISAĆ! :)

    Te 50 i 125 to były szosowe czy enduro? Dwusuw czy czterosuw?
    Z niskich enduro 4T masz Suzuki DR125, ale to słabowite jest i w lekki
    teren. Jeśli chcesz latać trochę poważniej, to rozejrzałbym się za czymś
    w klasie 80-125 2T, i to bardziej cross niż enduro.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj