  • 1. Data: 2008-11-03 21:57:19
    Temat: Aster - zrywanie polaczenia
    Od: ChemiK <c...@t...pl>

    Witam.

    Od jakiegoś czasu obserwuję zrywanie polaczen w sieci Aster
    (Warszawa, Saska Kepa). Nie ma to jakiegos wiekszego znaczenia
    przy ogladaniu WWW czy czytaniu poczty, ale w przypadku grania
    online jest to mocno wkurzajace.

    Mi sie tylko tak wydaje, czy tez Ktos ma podobny problem?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-11-03 22:08:48
    Temat: Re: Aster - zrywanie polaczenia
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Nov 2008 21:57:19 +0000, osobnik zwany ChemiK
    wystukał:

    nie zauważyłem.
    NTG -> aster.ogólne

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!"

  • 3. Data: 2008-11-25 19:35:10
    Od: m...@y...com

    To jest straszne, nawet jak się przegląda strony www to po kilku
    nowych adresach trzeba resetować modem. W siedzibie Aster nic sie nie
    można dowiedzieć bo do świąt będą przyłączali setki nowych klientów i
    kolejki są na 2-3 godziny czekania.