  • 1. Data: 2010-05-04 15:57:21
    Temat: Astra G - wymiana zderzaka a halogeny.
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    Witam

    Jako że nie mogę znaleźć ładnego zderzaka do astry G z otworami na halogeny
    to mam pytanko. Czy mogę kupić taki bez tych otworów i wyciąć je
    samodzielnie?
    O ile dobrze widzę na fotkach z allegro to mają one mocowania.
    Ktoś z was może to potwierdzić?

  • 2. Data: 2010-05-04 17:16:00
    Temat: Re: Astra G - wymiana zderzaka a halogeny.
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > samodzielnie?
    > O ile dobrze widzę na fotkach z allegro to mają one mocowania.

    tak, w serwisach tak się właśnie montowało halogeny do samochodów które
    fabrycznie ich nie miały, niestety wycięcie tak aby krawędź cięcia była
    ładna wymaga trochę pracy,
    brat