  • 1. Data: 2010-05-04 14:57:42
    Temat: wyciek płynu przy prawym kole volvo v40
    Od: az <z...@g...com>

    Witam; zauważyłam w niedzielę pod samochodem plamę płynu w okolicach
    prawego koła. Podłożyłam papier i dziś sprawdziłam, że coś tam
    faktycznie kapie - tyle że to chyba nie olej, bo płyn jest koloru
    miodowego (jasny) i trochę ciemnego też jest (jednym słowem całość
    jasna w środku czarne kółko) - tak plama wygląda. Ciężko mi określić
    skąd to leci, w każdym razie przyłożyłam rękę do osłony silnika z dołu
    i ona była właśnie mokra. Płyn jest tylko trochę oleisty - w każdym
    razie woda to raczej nie jest.

    Może ktoś mi coś podpowie :)
    dzięki za pomoc
    A.

  • 2. Data: 2010-05-04 15:07:30
    Temat: Re: wyciek płynu przy prawym kole volvo v40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    az pisze:
> [...]
    > skąd to leci, w każdym razie przyłożyłam rękę do osłony silnika z dołu
    > i ona była właśnie mokra. Płyn jest tylko trochę oleisty - w każdym

    Okolice prawego koła wskazywałyby na wyciek w okolicach rozrządu i
    osprzętu silnika. Więc może olej silnikowy? Albo sprężarka klimy poszła
    się kochać i popuszcza swój olej. Może być też pompa wspomagania.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-05-04 15:07:54
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-05-04 14:57, az pisze:
> [...]
    > skąd to leci, w każdym razie przyłożyłam rękę do osłony silnika z dołu
    > i ona była właśnie mokra. Płyn jest tylko trochę oleisty - w każdym

    stawiam na wspomaganie
    pozdr.seba

  • 4. Data: 2010-05-04 15:39:25
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    az wrote:

> [...]
    > skąd to leci, w każdym razie przyłożyłam rękę do osłony silnika z dołu
    > i ona była właśnie mokra. Płyn jest tylko trochę oleisty - w każdym

    Masz silnik diesla czy benzyna?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-05-04 15:47:57
    Od: az <z...@g...com>

    On 4 Maj, 15:39, namikk <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Masz silnik diesla czy benzyna?
    >
    > Pozdrawiam

    benzyna 1,6

  • 6. Data: 2010-05-04 16:22:40
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    az wrote:

    > benzyna 1,6

    U mnie w takim kolorze "miodowym" jest płyn chłodniczy(a u Ciebie?).Odkręć
    korek od zbiorniczka płynu chłodniczego zobacz,czy nie masz tam przypadkiem
    oleju?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-05-04 16:48:41
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-04 14:57, az wrote:
> [...]
    > skąd to leci, w każdym razie przyłożyłam rękę do osłony silnika z dołu
    > i ona była właśnie mokra. Płyn jest tylko trochę oleisty - w każdym

    powąchaj co to... :)

  • 8. Data: 2010-05-04 18:11:34
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    sprawdz czy nie masz nieszczelnego przewodu hamulcowego.... ja cos takiego
    przerabialem w punto juz.....

  • 9. Data: 2010-05-04 21:38:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-05-04 16:22, namikk pisze:

> [...]
    > korek od zbiorniczka płynu chłodniczego zobacz,czy nie masz tam przypadkiem

    Niech zobaczy czy cokolwiek w nim ma, ja stawiałbym na koniec pompy wody.

    Pozdrawiam !!

  • 10. Data: 2010-05-05 10:30:42
    Od: az <z...@g...com>

    On 4 Maj, 21:38, Czarek Daniluk <c...@n...com> wrote:

    > Niech zobaczy czy cokolwiek w nim ma, ja stawiałbym na koniec pompy wody.

    dzięki za odpowiedzi - dziś posprawdzam płyny, a co do pompy to będę
    miała ją wymienianą razem z rozrządem w weekend

    pzdr