  • 1. Data: 2009-12-03 10:11:49
    Temat: Atmega128 i XMEM
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    Witam,

    Czy jest możliwość za pomocą mechanizmu XMEM w Atmega128 obsłużyć 3
    urządzenia peryferyjne? Konkretnie chodzi mi o SRAM, kartę CompactFlash
    i LCD na sterowniku T6963? Układ ma mieć trochę dużo do zrobienia i
    jeśli jest taka możliwość, to chciałbym w pełni wykorzystać możliwości
    sprzętu.

    Pozdrawiam,
    Dariusz Żołna

  • 2. Data: 2009-12-03 10:41:31
    Temat: Re: Atmega128 i XMEM
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Dec 3, 11:11 am, Dariusz Zolna <a...@u...com> wrote:
> [...]
    > i LCD na sterowniku T6963? Układ ma mieć trochę dużo do zrobienia i
    > jeśli jest taka możliwość, to chciałbym w pełni wykorzystać możliwości

    oczywiście - tylko afair zewnętrzny dekoder adresowy (CS) musisz dać,
    bo chyba ATMEGA nie ma go na pokładzie (ale może źle pamiętam). U mnie
    w eBooku wisiało na XMEM 128k SRAM (4 strony po 32k), LCD na 6963
    chyba właśnie i jeszcze jakiś pierdzielnik odpowiedzialny za
    przełączanie stron.

    Marek