  • 1. Data: 2009-12-03 14:38:08
    Temat: wyświetlacz z termometru lekarskiego
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    A dokładniej z taniej chińszczyzny.
    Czy ktoś miał z takim do czynienia i może coś o nim powiedzieć?

    Pasuje mi wymiarami...
    A może ktoś widział jakieś malutkie np 1x8

    MAc
    mrn

  • 2. Data: 2009-12-03 21:25:11
    Temat: Re: wyświetlacz z termometru lekarskiego
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Dec 2009 15:38:08 +0100, sp9mrn wrote:
    >A dokładniej z taniej chińszczyzny.
    >Czy ktoś miał z takim do czynienia i może coś o nim powiedzieć?

    Podejrzewam ze "zwykly". Czyli gole LCD.

    J.

  • 3. Data: 2009-12-04 23:08:36
    Temat: Re: wy?wietlacz z termometru lekarskiego
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    J.F. pisze:

    > Podejrzewam ze "zwykly". Czyli gole LCD.

    Czyli bez problemu podłączalny do pierwszego z brzegu AVRka z
    kontrolerem LCD:
    http://atmel.com/dyn/products/devices.asp?family_id=
    607#1583

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-12-05 01:07:59
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Adam Dybkowski pisze:

    > Czyli bez problemu podłączalny do pierwszego z brzegu AVRka z
    > kontrolerem LCD:
    > http://atmel.com/dyn/products/devices.asp?family_id=
    607#1583

    Dzięki
    MAc

  • 5. Data: 2009-12-05 08:53:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Dec 2009 00:08:36 +0100, Adam Dybkowski wrote:

    >Czyli bez problemu podłączalny do pierwszego z brzegu AVRka z
    >kontrolerem LCD:
    >http://atmel.com/dyn/products/devices.asp?family_id
    =607#1583

    Lol, wreszcie cos fajnego dla hobbystow/maloseryjnej produkcji.

    Uzywales ? Bo inaczej wietrze problemy .. errata jeszcze
    nieopublikowana :-)

    A gumki i ramke gdzie kupic ?

    J.

  • 6. Data: 2009-12-07 21:17:31
    Temat: Re: wyswietlacz z termometru lekarskiego
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    J.F. pisze:

    607#1583

    > Lol, wreszcie cos fajnego dla hobbystow/maloseryjnej produkcji.
    >
    > Uzywales ? Bo inaczej wietrze problemy .. errata jeszcze
    > nieopublikowana :-)

    AVRki z kontrolerem LCD są już dostępne od dłuższego czasu (2 lata? może
    3) i w Sieci można znaleźć wiele projektów wykorzystujących tanie
    pasywne wyświetlacze.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/