  • 1. Data: 2016-07-10 15:19:20
    Temat: Atmega8 SPI i PWM
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Może ktoś już z tym walczył więc zapytam zanim zmarnuję cały dzień na
    być może niepotrzebne eksperymenty.
    Potrzebuję połączyć 2 atmegi8, najbardziej pasuje mi SPI, ale proc który
    ma być masterem używa wszystkich 3-ch PWMów, Linię SS z tego co widzę
    można olać, ale nie znalazłem jednoznacznej informacji jak jest z MISO,
    master będzie tylko wysyłał, na ślepo, nic do niego nie będę wysyłał,
    nawet tej linii nie podepnę, nie będzie kolidowało z PWMem?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 2. Data: 2016-08-17 14:56:22
    Temat: Re: Atmega8 SPI i PWM
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    AlexY pisze:
> [...]
    > master będzie tylko wysyłał, na ślepo, nic do niego nie będę wysyłał,
    > nawet tej linii nie podepnę, nie będzie kolidowało z PWMem?

    Może komuś się przyda, zrobiłem próbę i niestety nie da się,
    zainicjowanie sprzętowego SPI blokuje 2 PWM'y. Przynajmniej w Bascomie.