  • 1. Data: 2016-07-07 10:36:47
    Temat: ciekawostka - wynajem LEDówek
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    formularzyk dołączany do korespondencji z RWE
    https://s32.postimg.org/hoif26o8l/IMG_20160707_09421
    2.jpg

  • 2. Data: 2016-07-07 12:16:38
    Temat: Re: ciekawostka - wynajem LEDówek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adamschodowy" napisał w wiadomości grup
    >formularzyk dołączany do korespondencji z RWE
    >https://s32.postimg.org/hoif26o8l/IMG_20160707_0942
    12.jpg

    Ciekawe - zauwazyli, ze na pradzie coraz mniej zarabiaja, czy chca z
    Unii wyciagnac pieniadze na dotacje ?

    A moze wystarczy, ze sie beda mieli czym pochwalic, ilez to oni
    energii i CO2 zaoszczedzili.
    Zgodnie z nowa nazwa - innogy, bo tak sie teraz beda nazywac.

    3zl* 24mc = 72zl, drogie te zarowki. Widac dobre :-)

    Inna sprawa, ze taka 60W zarowka swiecaca 4h dziennie, zuzywa pradu za
    52zl zlote rocznie..

    A napisali co potem ?
    dalszy wynajem dalej 3zl/mc, czy lampa przechodzi na wlasnosc
    najmujacego ... tyle ze RWE dobrze wie, ze dlugo mu juz swiecic nie
    bedzie :-)

    P.S. a w kraju padaja rekordy
    http://energiadirect.pl/aktualnosci/padl-kolejny-rek
    ord-zapotrzebowana-na-moc-pradu-braknie
    22750 MW bylo krajowi potrzebne 28.06.

    Co prawda inny rekord byl jakis wyzszy
    http://www.elektroonline.pl/news/4951,Rekord-zuzycia
    -energii-elektrycznej-w-Polsce
    25 346 MW 01.02.2012

    Wychodzi na to, ze lepiej by wyszli wynajmujac klimatyzatory.
    Szczegolnie jesli klienci nie spelniliby wymogow instalacji i nie
    wyprowadzili ciepla na zewnatrz :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-07-07 13:33:43
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > A napisali co potem ?

    no wlasnie, niestety na tej ulotce ani slowa o reklamacjach i wymianie
    padniętych sztuk

  • 4. Data: 2016-07-07 13:35:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adamschodowy" napisał w wiadomości grup
    >no wlasnie, niestety na tej ulotce ani slowa o reklamacjach i
    >wymianie padniętych sztuk

    Mnie intereresuje tylko czy po okresie najmu przechodzi na wlasnosc
    najemcy.

    Bo w okresie, to wiadomo - towar musi byc sprawny, albo najemca
    przestaje placic :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-07-07 14:16:15
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-07 o 13:35, J.F. pisze:
> [...]
    > najemcy.
    >
    > Bo w okresie, to wiadomo - towar musi byc sprawny, albo najemca

    https://www.rwe.pl/pl/dla-mediow/2016/wynajem-zarowe
    k-led-od-teraz-w-rwe-polska

  • 6. Data: 2016-07-07 20:01:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 12:16:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Inna sprawa, ze taka 60W zarowka swiecaca 4h dziennie, zuzywa pradu za
    > 52zl zlote rocznie..
    Jak dane z pudełka podstawiasz to tak pewnie wychodzi.
    Ale podłącz taką żarowke pod licznik to się trochę zdziwisz.

  • 7. Data: 2016-07-08 08:18:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 20:01:54 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jak dane z pudełka podstawiasz to tak pewnie wychodzi.
    > Ale podłącz taką żarowke pod licznik to się trochę zdziwisz.
    Trochę namotałem.
    Ledowki miałem na myśli że niby 5W na pudełku a faktycznie 10W żre.

  • 8. Data: 2016-07-08 10:30:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Jak dane z pudełka podstawiasz to tak pewnie wychodzi.
    >Ale podłącz taką żarowke pod licznik to się trochę zdziwisz.

    Taka zwykla zarowke 60W ? Chyba sie nie zdziwie.
    Zdziwic sie moge przy LED 8W ... gorace bydle, parzy ... ale zeby az
    tak oszukiwali ? Watpie.

    J.