  • 1. Data: 2020-04-23 17:32:57
    Temat: Audi Q5
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kto widział kurierkę w Audi Q5?
    przywiozła mi RAM do kompa. Ale lachon ;)

    wpisujcie miasta

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2020-04-23 19:59:51
    Temat: Re: Audi Q5
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > kto widział kurierkę w Audi Q5?
    > przywiozła mi RAM do kompa. Ale lachon ;)
    >
    > wpisujcie miasta

    Maja teraz tyle roboty ze pewnie wszystkie rece na pokład.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 3. Data: 2020-04-24 01:00:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsABA8C62BBAD60budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

    > Maja teraz tyle roboty ze pewnie wszystkie rece na pokład.

    Ale jak szybko roznosi te paczki i ucieka. Prawie jak maska.

    https://youtu.be/LZl69yk5lEY?t=49

    dobrze że nie puszczała samochodu na jedynce ;)

    https://youtu.be/Ii_89oIhlDY?t=525

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2020-04-26 13:52:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie też laska wozi, tak szybko że nie zdążysz zagadać przed podniesieniem szczeny
    z podłogi - ale zaledwie jakimś klonem Cieniasa
    ;-)

    -----