  • 71. Data: 2021-08-30 12:38:11
    Temat: Re: Autostrada a4, takie tam ględzenie
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 26.08.2021 12:05, J.F wrote:
    > https://help.tomtom.com/hc/pl-pl/articles/3600138982
    20-Zasi%C4%99g-RDS-TMC

    > Polski nie wymienili ... stara strona, czy TomTom u nas jednak nie ?

    W Polsce TT nie odbiera TMC (a przynajmniej nie robił tego do czasu jak
    kupiłem nie zmieniłem GO 500 na GO Premium :), czyli jakieś 2 lata.
    OD początku miał swój system Traffic, który działał w PL przez pierwsze
    lata dobrze a potem bardzo dobrze tak jak na zachodzie od początku :)
    Zgodnie z opisem GO 500 odbierał mi TMC w Czechach i Niemczech, podobnie
    jak wbudowana nawi w Astrze. Obecna nawi w Insigni o dziwo odbiera też
    jakieś szczątkowe TMC w PL - bardzo to słabe w porównaniu z TT.

    Pozdrawiam - Mirek

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 72. Data: 2021-08-30 12:50:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-08-2021 o 12:38, Mirek Ptak pisze:

    >Obecna nawi w Insigni o dziwo odbiera też
    > jakieś szczątkowe TMC w PL - bardzo to słabe w porównaniu z TT.

    W Toyocie też tak to działa.
    Pewnie z tych samych powodów (czyt. to samo rozwiązanie).

  • 73. Data: 2021-08-30 13:07:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Aug 2021 12:38:11 +0200, Mirek Ptak wrote:
> [...]
    > jak wbudowana nawi w Astrze. Obecna nawi w Insigni o dziwo odbiera też
    > jakieś szczątkowe TMC w PL - bardzo to słabe w porównaniu z TT.

    No coz, jak pisalem - w Polsce sa dwa TMC
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Traffic_Message_Channe

    Jeden nadaje RMF, ma chyba czesc "szczątkową" niekodowaną.
    Drugi nadaje RadioZet.

    TomToma nie doplacic ani do jednego, ani do drugiego, wiec czemu
    mialby odbierac. I czemu mialby doplacac, skoro ma wlasny, lepszy
    system :-)

    J.

  • 74. Data: 2021-08-31 11:01:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>