eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAvensis D4D 2.0Avensis D4D 2.0
  • X-Received: by 10.49.13.10 with SMTP id d10mr98985qec.28.1378839058450; Tue, 10 Sep
    2013 11:50:58 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.13.10 with SMTP id d10mr98985qec.28.1378839058450; Tue, 10 Sep
    2013 11:50:58 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!b4no9701312pbq.1!news-out.go
    ogle.com!rn2ni68054pbc.1!nntp.google.com!b4no9701309pbq.1!postnews.google.com!g
    legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 10 Sep 2013 11:50:58 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
    posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
    NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Avensis D4D 2.0
    From: Konfabulator <k...@1...pl>
    Injection-Date: Tue, 10 Sep 2013 18:50:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503910
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak ja mam dosyć tego samochodu... Od kiedy go kupiłem to jest w nim jakiś problem,
    którego nie umiem zdiagnozować.

    Wcześniej, zazwyczaj po dłuższej jeździe i krótkim postoju, po ponownym odpaleniu
    silnika zapalała się kontrolka check engine. I po dwóch dniach gasła. Nie było
    żadnych niepokojących objawów. Ostatnio nawet nie występował ten problem.

    Ale od kilku dni już nie jest tak pięknie. Teraz w trakcie jazdy, w całkowicie
    losowych momentach, samochód dostaje zadyszki. Tak jakby komputer odłączał na ok. 5
    sekund turbinę. Następnie moc wraca i samochód można śmiało kręcić do końca. Problem
    występuje losowo na dowolnym biegu, w dowolnym zakresie obrotów, jednak częściej na
    niskich obrotach (ok. 2-3 tys), niż na wysokich. W trakcie 15 KM odcinka występuje
    średnio z 3-5 razy. Zapala się też od razu Check engine.

    Nie ma żadnej prawidłowości rządzących tym zjawiskiem, więc podejrzewam działania
    komputera, które mają mnie zmusić do wizyty w warsztacie.

    Wcześniej odczytałem takie błędy:

    41 Throttle Position Sensor signal
    - OPEN OR SHORT IN TPS Signal
    - TPS Sensor
    - TPS Signal/circuit
    45 EGR System malfunction
    - VSV EGR
    - Temperature Sensor
    55 Knock Sensor signal
    Open or short circuit in knock sensor signal (Chaser TRD with 2JZ-GTE)

    Ja już Was nawet nie pytam co to jest, bo szansa, że ktoś ma Ave z takim problemem
    jest bardzo niski. Ja tylko chciałbym wiedzieć kto mi to w DC może sensownie
    zdiagnozować i wyeliminować?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: