  • 1. Data: 2021-01-02 08:28:51
    Temat: Awaria?
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Witam

    Od dwóch dni nigdzie nie mogę się dodzwonić. Mam komunikat, że "Abonent
    obecnie niedostępny". Co jest grane? Dlaczego nie ma o tym nigdzie
    informacji? Za co te h..je biorą pieniądze?

    Pzdr

  • 2. Data: 2021-01-02 08:53:47
    Temat: Re: Awaria?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 02.01.2021 o 08:28, Kamil pisze:
    > Za co te h..je biorą pieniądze?

    To się podobno przez "ch" pisze ;)

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2021-01-02 10:03:42
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "Kamil" <nospamtlen.pl> wrote:
    > Od dwóch dni nigdzie nie mogę się dodzwonić. Mam komunikat, że "Abonent
    > obecnie niedostępny". Co jest grane? Dlaczego nie ma o tym nigdzie
    > informacji? Za co te h..je biora pieniadze?
    Bo Xelophone ma problemy.

  • 4. Data: 2021-01-02 15:27:10
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Czarek" napisał:

    To się podobno przez "ch" pisze ;)

    Skąd wiesz co ja chciałem napisać? Może Huawei'e :)

    Pzdr