  • 1. Data: 2010-05-26 07:18:29
    Temat: Awaria w TP
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Hej,

    Kraków, Katowice, Nowy Sącz - nie można dzwonić linii TP gdziekolwiek, takie
    nagranie usłyszałem właśnie na Blueline. Ktoś wie co sie stało :) ?

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2010-05-26 08:08:59
    Temat: Re: Awaria w TP
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Kraków, Katowice, Nowy Sącz - nie można dzwonić linii TP gdziekolwiek,
    > takie
    > nagranie usłyszałem właśnie na Blueline. Ktoś wie co sie stało :) ?

    ja wiem - podales nieprawdziwa informacje, takiego nagrania nie ma
    jest inne, ktore mowi o podanych strefach, ale brzmi calkiem inaczej i nie
    zawiera bledow skladniowych

  • 3. Data: 2010-05-26 09:24:02
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 26 May 2010 10:08:59 +0200, brum napisał:

    > ja wiem - podales nieprawdziwa informacje, takiego nagrania nie ma
    > jest inne, ktore mowi o podanych strefach, ale brzmi calkiem inaczej i nie
    > zawiera bledow skladniowych

    Jak zwykle zawsze można liczyć na pełną konkretów i merytoryczną odpowiedź na
    usenecie. I tym razem się nie zawiodłem.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2010-05-26 13:40:08
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Maj, 09:18, Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    pisze...
    > Kraków, Katowice, Nowy Sącz  - nie można dzwonić linii TP gdziekolwiek, takie
    > nagranie usłyszałem właśnie na Blueline. Ktoś wie co sie stało :) ?

    Jakieś problemy z zasilaniem - zwalamy na pogodę ;)

    Ircys

  • 5. Data: 2010-05-27 01:28:40
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał
    w wiadomości
    ms.com...

    > Jak zwykle zawsze można liczyć na pełną konkretów i merytoryczną
    > odpowiedź na
    > usenecie. I tym razem się nie zawiodłem.

    Jak napisałeś, tak ci odpowiedziano. Walnąłeś byka, może nawet
    niechcący, to i nie zostałeś poważnie potraktowany.

    73 DE
    --
    ((*))
    ((+))