  • 1. Data: 2011-04-06 08:57:02
    Temat: BMW po Polsku :)
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    http://www.wykop.pl/link/692793/a-jednak-polak-potra
    fi-spalone-bmw-teraz-jak-nowe/

    To nie żart bo pryma aprilis już był !!! To spalone w USA BMW jest do
    kupienia u nas w kraju. Można przypuszczać tylko z czego zostało odbudowane,
    a raczej z jakiego innego BMW...

    W linku wywiad ze sprzedawcą :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz sprawdz swoje auto.

  • 2. Data: 2011-04-06 09:01:17
    Temat: Re: BMW po Polsku :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-04-2011 08:57, Chris pisze:

    > To nie żart bo pryma aprilis już był !!! To spalone w USA BMW jest do
    > kupienia u nas w kraju. Można przypuszczać tylko z czego zostało
    > odbudowane, a raczej z jakiego innego BMW...
    > W linku wywiad ze sprzedawcą :)

    Chyba przeszczep :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-04-06 09:21:49
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W linku wywiad ze sprzedawcą :)

    Tia, miasto policyjne Legionowo :>

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2011-04-06 09:58:40
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    DoQ nabazgrał:
    > Chyba przeszczep :)

    Tak wygląda ..

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz sprawdz swoje auto.

  • 5. Data: 2011-04-06 10:11:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał w
    > DoQ nabazgrał:
    > Tak wygląda ..

    No ale zaraz - kto tu klamie ?

    Jesli twierdzi ze ma od 4 lat, to podejrzewam ze ma na to jakies
    dokumenty, chocby DR.
    Szczepione ? byc moze, ale w tym ukladzie ponad 5 lat temu.

    A te zdjecia z USA to z kiedy ? Serwery u nich trzymaja 5 lat ?
    Z VIN to moze ktos potrafi przeczytac: wersja niemiecka czy
    amerykanska ?

    Cena ta amerykanska tez smieszna, ale moze taki zwyczaj nich.

    J.

  • 6. Data: 2011-04-06 10:56:34
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    J.F. nabazgrał:
    > No ale zaraz - kto tu klamie ?
    > Jesli twierdzi ze ma od 4 lat, to podejrzewam ze ma na to jakies
    > dokumenty, chocby DR.

    A co nie da się podrobić ?? wycieli nr. VIN ze spalonego i przelepili do
    nowego prosto z niemiec.

    > Szczepione ? byc moze, ale w tym ukladzie ponad 5 lat temu.
    > A te zdjecia z USA to z kiedy ? Serwery u nich trzymaja 5 lat ?

    Facility: NY - NEWBURGH
    Sale Date: 11/11/2004
    Color: BLACK
    VIN: WBABS53432JU91298
    Mileage: 1 N
    ACV: 37900.00
    Repair Cost: .00
    Title State: NY
    Title Type: MV-907A SALVAGE CERTIFICATE
    Damage Type: BN

    Zdjęcia z w/w aukcji. Tak trzymane są foty xxxx lat ..

    > Z VIN to moze ktos potrafi przeczytac: wersja niemiecka czy amerykanska ?

    Po VIN można sprawdzić czy był zarejestrowany w USA

    > Cena ta amerykanska tez smieszna, ale moze taki zwyczaj nich.

    Kraj cudów :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz sprawdz swoje auto.

  • 7. Data: 2011-04-06 12:54:43
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-06 09:58, Chris pisze:
    > Tak wygląda ..

    Nie ma więc o czym mówić, facet jest uczciwy. ;-)
    P.

  • 8. Data: 2011-04-06 13:58:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał w
    > J.F. nabazgrał:
    >
    > A co nie da się podrobić ??

    Podrobic papier sie da, ale to ma krotkie nogi - w urze

    > wycieli nr. VIN ze spalonego i przelepili do nowego prosto z
    > niemiec.

    Owszem, ale to musialo byc zrobione pare lat temu.

    > Facility: NY - NEWBURGH
    > Sale Date: 11/11/2004
    [...]
    > Zdjęcia z w/w aukcji. Tak trzymane są foty xxxx lat ..

    A co to za serwis ?

    J.

  • 9. Data: 2011-04-06 14:05:13
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    J.F. nabazgrał:
    > A co to za serwis ?

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/55-uwaga-na-to-aut
    o/9781-uwaga-2002-bmw-330-330i-cabrio-m-pakiet-wbabs
    53432ju91298

    Tu masz podane wszystie screeny z aukcji USA + Autocheka

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz sprawdz swoje auto.

  • 10. Data: 2011-04-06 16:19:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    o/9781-uwaga-2002-bmw-330-330i-cabrio-m-pakiet-wbabs
    53432ju91298
    > Tu masz podane wszystie screeny z aukcji USA + Autocheka

    Ale nie mam linka do tej aukcji z USA, ot tak, zebym jako niewierny
    Tomasz mogl sie przekonac ze rzeczywiscie trzymaja 5 lat.

    J.