  • 1. Data: 2013-03-12 21:47:19
    Temat: Baba za kółkiem
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    Mówi się że kobiety prowadzą nieźle, często lepiej niż mężczyźni.
    Jest wielu samczych obrońców ich kunsztu, nawet tutaj na PMS. Jednak z
    moich obserwacji wynika, że kobiety częściej zachowują się ... głupio.
    Np. w 99% moich obserwacji, jak baba wymusi pierwszeństwo to zamiast
    przyśpieszyć i zjecha, staje na środku i głupio się gapi w
    nadjeżdżający pojazd. Dziś po raz kolejny wyjechało mi "coś" na rondzie,
    oczywiście widzi że jadę i zamiast szybciej zjechać to coś stanęło na
    środku i patrzy na mnie jak hamuje celem uniknięcia kolizji. Oczywiście
    była to baba.. Mężczyźni w takich przypadkach zwykle dają "ognia" i
    znikają z pola rażenia. Instynkt przestraszonego zająca. Ciekawe czy
    ktoś z was ma podobne spostrzeżenia.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2013-03-12 22:13:50
    Temat: Re: Baba za kółkiem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Mar 2013 21:47:19 +0100, DoQ

    > Mówi się że kobiety prowadzą nieźle,
    > często lepiej niż mężczyźni.

    Tak, mnie żona spokojnie objechała na trolejach! :))

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-03-12 22:14:46
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-03-12 22:13, Myjk pisze:
    > Tak, mnie żona spokojnie objechała na trolejach! :))

    Pewnie częściej na zakupy chodzi :))

    Pozdr.

  • 4. Data: 2013-03-12 22:51:23
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Mówi się że kobiety prowadzą nieźle, często lepiej niż mężczyźni.

    Chyba wózek z zakupami. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2013-03-12 22:52:38
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-03-12 22:51, t? pisze:
    > Chyba wózek z zakupami. :>

    To by pasowało do trolei o których wspomniał Myjk :D

    pozdr.

  • 6. Data: 2013-03-12 22:57:13
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > To by pasowało do trolei o których wspomniał Myjk :D

    Zapomniał dodać, ze chodziło o cztery. :/

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-03-12 23:05:58
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-12 22:14, DoQ pisze:

    > Pewnie częściej na zakupy chodzi :))

    W kuchni ma fotel na kółkach. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 8. Data: 2013-03-12 23:27:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013 23:05:58 +0100, R2r <b...@a...pl> wrote:
    > W kuchni ma fotel na kółkach. ;-)

    Co więcej, od 16 roku życia (swojego) ma nań prawko. :P
    Ja zrobiłem dopiero 7 lat później. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2013-03-12 23:29:13
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-12 23:27, Myjk pisze:

    > Co więcej, od 16 roku życia (swojego) ma nań prawko. :P
    > Ja zrobiłem dopiero 7 lat później. ;)

    Się dziwisz? Primo talent, secundo doświadczenie... ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 10. Data: 2013-03-13 08:08:36
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2013-03-12 21:47, DoQ pisze:

    > nadjeżdżający pojazd. Dziś po raz kolejny wyjechało mi "coś" na rondzie,
    > oczywiście widzi że jadę i zamiast szybciej zjechać to coś stanęło na
    > środku i patrzy na mnie jak hamuje celem uniknięcia kolizji.

    To się nazywa kernel panic ;)