  • 1. Data: 2009-04-03 16:11:55
    Temat: bak mi się wyciera :(
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    witam
    Sezon zacząłem i po jakiś 200km jazdy zobaczyłem białe ślady na kolanach od
    strony baku. Mam skórzane spodnie. Okazało się, że ten pył to przerarte
    miejsca na baku, gdzie się go kolanami trzyma :O
    Cały poprzedni sezon przejezdziłem na tym moto i w tych spodniach i tego nie
    było, a teraz takie coś...
    Może któś miał podobnie i coś poradzi? nie chcę, żeby po następnych 500km
    bak przetarł się do gołej blachy.
    moto to suzuki gs500

  • 2. Data: 2009-04-03 16:47:50
    Temat: Re: bak mi się wyciera :(
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 18:11:55 +0200, metalbeast napisał(a):

    > Może któś miał podobnie i coś poradzi? nie chcę, żeby po następnych
    > 500km bak przetarł się do gołej blachy.

    podklej przezroczystą folią :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 3. Data: 2009-04-03 16:48:55
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    metalbeast pisze:
    > Może któś miał podobnie i coś poradzi? nie chcę, żeby po następnych
    > 500km bak przetarł się do gołej blachy.
    > moto to suzuki gs500

    masz suzuki - masz kiepski lakier... :-(
    nie ma na to rady innej niż przemalowanie

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-04-03 16:51:24
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > masz suzuki - masz kiepski lakier... :-(
    > nie ma na to rady innej niż przemalowanie

    i często przerdzewiały zbiornik ;-)

    pozdr.

  • 5. Data: 2009-04-03 17:23:58
    Od: "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl>

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od strony baku. Mam skórzane spodnie. Okazało się, że ten pył to przerarte
    > miejsca na baku, gdzie się go kolanami trzyma :O

    a kremujesz czyms spodnie co jakis czas, czy po prostu wkladasz na tylek?
    jak z rekoma - nie kremujesz, sqra jest szorstka; nie dosc ze dobijasz gacie
    to jeszcze lakier - BTW uzupellnij ubytki klaru;D

    pozdrawiam
    Artur

  • 6. Data: 2009-04-03 20:14:40
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    (pj) pisze:

    > masz suzuki - masz kiepski lakier... :-(
    > nie ma na to rady innej niż przemalowanie

    Serio az tak slabo z lakierem w Suzuki? Moze zbiornik byl malowany przez
    jakiegos "fachowca" i dlatego schodzi. Mialem 2 Yamahy (jedna '85, druga
    '92), byly rysy i odpryski po tylu latach uzytkowania, ale zeby scierac
    lakier spodniami?

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 7. Data: 2009-04-03 20:25:59
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Paweł Andziak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Serio az tak slabo z lakierem w Suzuki?

    Niestety na czymś Suzuki musi oszczędzać. I robi to niestety też na
    lakierze.
    Ja starłem lakier z ramy spodniami w B12. Zbiornik się ostał, ale pewnie
    dlatego, że miałem naklejone nakładki.

    > Moze zbiornik byl malowany przez jakiegos "fachowca" i dlatego schodzi.

    To też jest możliwe.

    pozdr.
    Mystik

  • 8. Data: 2009-04-03 20:33:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mystik pisze:
    > Cześć

    > Niestety na czymś Suzuki musi oszczędzać. I robi to niestety też na
    > lakierze.
    > Ja starłem

    jedna z niewielu zlych rzeczy ktore mozna powiedziec o jakosci w Suzuki
    jest lakier. I niewazne czy w starszych czy nowszych modelach. Nie dosc
    ze beznadziejnie polozony to jeszcze strasznie nietrwaly. Druga sprawa
    to wspomniana rdza. W starszych modelach zbiornik przerdzewialy na wylot
    to nie rzadkosc. W GS500 widzialem przynajmniej dwa takie zbiorniki,
    poza tym VX800 i Intrudery.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-04-03 20:58:45
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > a kremujesz czyms spodnie co jakis czas, czy po prostu wkladasz na tylek?
    > jak z rekoma - nie kremujesz, sqra jest szorstka; nie dosc ze dobijasz
    > gacie to jeszcze lakier - BTW uzupellnij ubytki klaru;D

    pory już się szykują do smarowania, bo po zimie jakieś sztywne się zrobiły,
    mimo iż przed zimą je ostro nacierałem ;D
    Nie wiem teraz czy podkleić folią bezbarwną czy natrysnąć klarem...

  • 10. Data: 2009-04-03 21:02:10
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Niestety na czymś Suzuki musi oszczędzać. I robi to niestety też na
    > lakierze.
    > Ja starłem lakier z ramy spodniami w B12. Zbiornik się ostał, ale pewnie
    > dlatego, że miałem naklejone nakładki.

    co miałeś naklejone? myślę o folii bezbarwnej, takiej jaką można dostać w
    hurtowni z materiałami choćby do plotterów. Powierzchnia dość płaska i
    mozna by wkleić takie wstawki, zanim mi do gołej blachy zeszlifuje :(

    > To też jest możliwe.

    tu raczej bym obstawał, że to oryginał. Nie bedę sie wdawał w szczegóły.
    Może to moje szorstkie skóry tak trą.
    Nasmaruje portki i coś wkleje tam gdzie się bak trzyma.