  • 1. Data: 2009-04-20 03:36:17
    Temat: Bardziej lightowe KTM-y (4T, 250-500 ccm) enduro
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

    Jakie enduro (nie cross) ma w ofercie KTM, spełniające wymagania:
    - 4t, 250-500 ccm
    - enduro dla (coś więcej niż) amatora, ale nie wyczynowe
    - nie upiardliwe jeśli chodzi o serwisowanie (rzadsze serwisowanie)
    - takie co nie sponiewiera kogoś kto zaczyna przygodę z enduro
    - moc 30-45 KM (dla osoby - 190 cm / 115 kg).

    KTM ma tyle różnych modeli że się pogubiłem w nich. Czy seria EXC-F to jest to
    czego szukam ? Ew. które modele EXC-F ?

    Czy SX-F to są tylko wyczynowe ?

    Czy LC4 400 są jeszcze produkowane ?

    Przeglądałem stronę KTM.info, ale nigdzie nie mogę znaleźć cennika ? Gdzie
    szukać cen?

    Pozdr.
    Oniet

  • 2. Data: 2009-04-20 06:48:52
    Temat: Re: Bardziej lightowe KTM-y (4T, 250-500 ccm) enduro
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-20 05:36:17 +0200, "Oniet" <o...@o...eu> said:

> [...]
    > - takie co nie sponiewiera kogoś kto zaczyna przygodę z enduro
    > - moc 30-45 KM (dla osoby - 190 cm / 115 kg).

    Nie ma. Warunek 3. wyklucza wszystkie KTMy w tym przedziale pojemności.
    Jak i niemal wszystkie enduraki pozostałych producentów. Zresztą miałeś
    już to wyraźnie napisne w poprzednim wątku, od tego czasu nic się nie
    zmieniło.

    > Czy SX-F to są tylko wyczynowe ?

    Tak. Jak wszystkie EXC, a nawet bardziej.

    > Czy LC4 400 są jeszcze produkowane ?

    Nie od ~7 lat.

    > Przeglądałem stronę KTM.info, ale nigdzie nie mogę znaleźć cennika ? Gdzie
    > szukać cen?

    U dealerów?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-04-20 11:48:34
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Oniet" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > - takie co nie sponiewiera kogoś kto zaczyna przygodę z enduro
    > - moc 30-45 KM (dla osoby - 190 cm / 115 kg).

    zielony
    http://www.allegro.pl/item608011044_kawasaki_klx_250
    _okazja_klx250_legnica.html

    niebieski
    http://www.allegro.pl/item610086633_yamaha_wr_250r_w
    r_250_r_wr250r_gwarancja.html

    chyba odpowiadają na wszystkie twoje zachcianki:) prócz tej że nie są
    pomarańczowe

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 4. Data: 2009-04-20 11:54:36
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

> [...]
    > Jak i niemal wszystkie enduraki pozostałych producentów. Zresztą miałeś
    > już to wyraźnie napisne w poprzednim wątku, od tego czasu nic się nie

    Moim zdaniem ten warunek w znacznej mierze zależy od sposobu użytkowania i
    może sie zmieniać w dośc dużym zakresie, a info od producenta na temat zmian
    oleju i regulacji rozrządu traktować z rozwagą.

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 5. Data: 2009-04-20 12:02:57
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-20 13:54:36 +0200, "Tomek W" <w...@w...pl> said:

    > Moim zdaniem ten warunek w znacznej mierze zależy od sposobu użytkowania i
    > może sie zmieniać w dośc dużym zakresie, a info od producenta na temat zmian
    > oleju i regulacji rozrządu traktować z rozwagą.

    Jeśli za wzorce niskiej obsługowości postawić DR350, DRZ, XR, KLX czy
    LC4 (zwłaszcza te z olejem w ramie), to obecnie nikt już prawie takich
    enduraków nie robi. Poza może 250 Yamahy i którymiś 125 4t. Oraz
    cieżarówkami klasy ~600. Ale też, jak już pisałem w poprzednim wątku,
    IMHO tych serwisów w mH nie ma co się tak bać przy użytkowaniu
    amatorskim.

  • 6. Data: 2009-04-20 18:16:59
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Jak wszystkie EXC, a nawet bardziej.

    > Nie od ~7 lat.

    Zawsze podziwiam poziom Twojej wiedzy teoretycznej:)

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 7. Data: 2009-04-21 16:38:28
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

> [...]
    > Jak i niemal wszystkie enduraki pozostałych producentów. Zresztą miałeś
    > już to wyraźnie napisne w poprzednim wątku, od tego czasu nic się nie

    Odpowiedź dostałem, ale nie satysfakcjonującą ;)

    Producenci trochę poszaleli z pojemnościami (i wagą!) żeby zwykłe enduro się
    zaczynały od poj. 600 ccm. Przecież np. taka Yamaha TT-R czy XT - obie 600
    pojemności i ponad 180 kg. wagi zupełnie się nie nadają w teren... To takie
    city enduro bardziej niż enduro.

    > Tak. Jak wszystkie EXC, a nawet bardziej.

    > Nie od ~7 lat.

    Na innych forach polecane moto, szkoda że nie robią.

    > U dealerów?

    Poszukam.

    Ceny to powinny być na stronie producenta, ale widzę że nie tylko KTM się
    wstydzi podawać cennik. Zresztą się nie dziwie ceny w tym roku poleciały tak w
    górę, że jako importer też bym ich nie pokazywał na stronie żeby nie wystraszyć
    klentów.

    Oniet

  • 8. Data: 2009-04-21 16:49:32
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

    > Użytkownik "Oniet" <o...@o...eu> napisał w wiadomości

    Dzięki za wskazanie przykładów. Te oferty znam.

    > zielony
    > http://www.allegro.pl/item608011044_kawasaki_klx_250
    _okazja_klx250_legnica.html

    Zielony nie spełnia ostatniego punktu (i po dużej części - drugiego). Kawa jest
    fajna, nieźle zrobiona, przychodzi w kartonie z Japonii!. Ale niestety nie
    nadaje się - za ciężki jestem. Jak usiadłem na niej w salonie w Łomiankach to
    siedzisko opadło o jedno piętro i myślałem że siedzę na skuterze :) To jest na
    jeźdźca o masie chyba do 65-70 kg. 20-latka co zaczyna przygodę w terenie...

    > niebieski
    > http://www.allegro.pl/item610086633_yamaha_wr_250r_w
    r_250_r_wr250r_gwarancja.html

    Niebieska WR 250 R to mój faworyt. Ale jest też tyle osób co ją poleca, jak tych
    co ją mi odradza (też ze względu na moją masę). Musze to przemyśleć... Póki co
    zostaje moim faworytem.

    Tylko tak jak pisałem wcześniej: w miesięczniku MOTOCYKL napisali, cyt. "WR 250
    F to świetne enduro dla kogoś kto waży nie więcej niż 75 kg." :) Może trochę
    przesadzili, ale ja się nie łapie nawet zakładając pewien margines błędu.

    Oniet.

  • 9. Data: 2009-04-21 17:06:27
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Moze juz bylo ale... czemu nie kupisz DRZ400?
    Mocy jest, ciezka nie jest, zawiechy tez wytrzymaja nawet spore skoki.
    Serwis troche mniejszy niz wyczynowek wiec co jest nie tak?

    --
    pozdro,
    doomin13

  • 10. Data: 2009-04-21 17:09:53
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    a juz znalazlem dlaczego - bo nie ma nowych
    no to fakt ale chyba da sie wyrwac cos zupelnmie prawie nowe :)

    --
    pozdro,
    doomin13