    From: "Oniet" <o...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bardziej lightowe KTM-y (4T, 250-500 ccm) enduro
    Date: Tue, 21 Apr 2009 18:49:32 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Użytkownik "Oniet" <o...@o...eu> napisał w wiadomości

    Dzięki za wskazanie przykładów. Te oferty znam.

    > zielony
    > http://www.allegro.pl/item608011044_kawasaki_klx_250
    _okazja_klx250_legnica.html

    Zielony nie spełnia ostatniego punktu (i po dużej części - drugiego). Kawa jest
    fajna, nieźle zrobiona, przychodzi w kartonie z Japonii!. Ale niestety nie
    nadaje się - za ciężki jestem. Jak usiadłem na niej w salonie w Łomiankach to
    siedzisko opadło o jedno piętro i myślałem że siedzę na skuterze :) To jest na
    jeźdźca o masie chyba do 65-70 kg. 20-latka co zaczyna przygodę w terenie...

    > niebieski
    > http://www.allegro.pl/item610086633_yamaha_wr_250r_w
    r_250_r_wr250r_gwarancja.html

    Niebieska WR 250 R to mój faworyt. Ale jest też tyle osób co ją poleca, jak tych
    co ją mi odradza (też ze względu na moją masę). Musze to przemyśleć... Póki co
    zostaje moim faworytem.

    Tylko tak jak pisałem wcześniej: w miesięczniku MOTOCYKL napisali, cyt. "WR 250
    F to świetne enduro dla kogoś kto waży nie więcej niż 75 kg." :) Może trochę
    przesadzili, ale ja się nie łapie nawet zakładając pewien margines błędu.

    Oniet.