  • 11. Data: 2009-11-24 08:31:37
    Temat: Re: Blokowanie "niepożądanych" stron
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > co nie zmienia faktu że jeśli ma być to w formie ścisłej.
    > Mi to rybka dopisać jedną regułkę w firewallu i jedną liste.

    ja tez to pie...le. Bylem nawet u nich jak byl temat darmowego internetu.
    Zrobilem pokaz. Przeprowadzilem rozmowe. Gowno to da bo to wielka polityka.

    To nie UKE upiera sie, zeby takie zmiany robic tylko inne ministerstwa.

    Icek

  • 12. Data: 2009-11-24 17:47:45
    Temat: Re: Blokowanie "niepo??danych" stron
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > ja tez to pie...le. Bylem nawet u nich jak byl temat darmowego internetu.
    > Zrobilem pokaz. Przeprowadzilem rozmowe. Gowno to da bo to wielka polityka.

    Ten "darmowy" internet to kolejny sposób na złupienie naszych pieniędzy.
    Zrobią to samo 10 razy drożej niż robie np. ja, będzie działać w NAJLEPSZYM
    razie tak samo, a mnie, który płacił im uczciwie podatki, za te właśnie
    podatki, rozwalą.
    Bo z "darmowym" konkurować się nie da.

  • 13. Data: 2009-11-25 00:39:56
    Od: Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl>

    Wojciech Puchar pisze:

> [...]
    > razie tak samo, a mnie, który płacił im uczciwie podatki, za te właśnie

    Ja się przekonuję: wysłałem kilka ofert do wspólnot mieszkaniowych,
    gdzie za wejście w zasoby oferuję darmowy (ograniczony) internet dla
    WSZYSTKICH.
    Zobaczymy co z tego wyjdzie.
    paweł

  • 14. Data: 2009-11-25 14:02:31
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>> Bo z "darmowym" konkurować się nie da.

    > Ja się przekonuję: wysłałem kilka ofert do wspólnot mieszkaniowych,
    > gdzie za wejście w zasoby oferuję darmowy (ograniczony) internet dla
> [...]
    Błąd. MAsz prawo wykonywać instalacje bez pytania. Wystarczy wziąć od
    klienta podpisane "proszę o wykonanie przyłącza sieci <nazwafirmy> do mojego
    mieszkania <adres>, <podpis>"

    Zgodnie z prawem żadna wspólnota nie może takich usług odmówić. Jeśli tylko
    czegoś nie zniszczysz drastycznie ch.. ci mogą.

    Nie oferuj nic za darmo. Gdy dasz palec, oni zechcą ręke, a na końcu głowe.

  • 15. Data: 2009-11-25 15:13:41
    Od: Łukasz Morawski <L...@m...-USUN-pl>

    Witam,

    Wojciech Puchar wrote:
    [...]
> [...]
    >
    > Zgodnie z prawem żadna wspólnota nie może takich usług odmówić. Jeśli tylko
    > czegoś nie zniszczysz drastycznie ch.. ci mogą.

    Oczywiście jest tak jak piszesz. Nikt nie może Ci zabronić. Pod
    warunkiem, że jesteś Operatorem Telekomunikacyjnym, tylko sposób
    prowadzenia instalacji musisz uzgodnić z DT Wspólnoty. Oni mogą np...
    zażądać położenia instalacji pod tynkiem. Dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 16. Data: 2009-11-25 15:35:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Łukasz Morawski <L...@m...-USUN-pl> writes:

> [...]
    > prowadzenia instalacji musisz uzgodnić z DT Wspólnoty. Oni mogą np...
    > zażądać położenia instalacji pod tynkiem. Dziękuję.

    Temu to bym sie akurat nie dziwil, zwlaszcza jesli chodzi o instalacje
    np. na klatkach schodowych. Trzeba sie umowic z tanim i solidnym
    fachowcem (niekoniecznie plynnie mowiacym po polsku), a nie bawic sie
    w pajaka.

    Zwlaszcza w nowych budynkach, w ktorych sa piony dla kabli, i zwykle
    wolne pary cat 0 albo nawet cat 5 do mieszkania klienta.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2009-11-25 16:55:23
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Oczywiście jest tak jak piszesz. Nikt nie może Ci zabronić. Pod
    > warunkiem, że jesteś Operatorem Telekomunikacyjnym, tylko sposób

    Uzgodniłem z klientem. Jeśli im się coś nie podoba niech do klienta idą, a
    on im powie że ma prawo do takich usług i g. mu zrobią.

    Metoda sprawdzona.

  • 18. Data: 2009-11-25 16:56:17
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Temu to bym sie akurat nie dziwil, zwlaszcza jesli chodzi o instalacje
    > np. na klatkach schodowych. Trzeba sie umowic z tanim i solidnym
    > fachowcem (niekoniecznie plynnie mowiacym po polsku), a nie bawic sie

    Najlepiej odpowiedniej postury, płacić mu dobrze a wtedy on problemy z
    spółdzielnią załatwi gratis :)

    > Zwlaszcza w nowych budynkach, w ktorych sa piony dla kabli, i zwykle
    > wolne pary cat 0 albo nawet cat 5 do mieszkania klienta.

    które są własnością TPSA, bo tak ustalił developer

  • 19. Data: 2009-11-25 17:50:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> writes:

    > które są własnością TPSA, bo tak ustalił developer

    To raczej wyjatek, dziwny ten developerer swoja droga. Normalnie to jest
    wlasnosci spoldzielni lub czesc wspolna we wspolnocie.

    Swoja droga, przynajmniej moja praktyka jest taka, ze po takich kablach
    puszcza sie telefony, Ethernet, i przede wszystkim domofony. Domofony po
    kablach TPSA?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2009-11-26 12:22:59
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Uzgodniłem z klientem. Jeśli im się coś nie podoba niech do klienta idą, a
    > on im powie że ma prawo do takich usług i g. mu zrobią.
    >
    > Metoda sprawdzona.

    taaaaaaaaaa, a lyzka na to niemozliwe

    mam inne doswiadczenia, to zawsze jest trudna sprawa.

    Zaraz sie obudzi jakas wspolnota ze chce robic konkurs i wybrac operatora
    jednego z 10

    To taki przytyk do obecnego tu Michala Jankowskiego z wroclawia, ktory z
    jednej strony broni wolnosci internetu a z drugiej jak w jego budynku chce
    wybudowac przylacze telekomunikacyjne (siec wewnatrz jest i jest wlasnoscia
    WM) to on jako przedstawiciel rady wspolnoty oglasza konkurs i bedzie
    casting na opratora internetu wbrew woli mieszkancow

    Icek