  • 1. Data: 2010-03-01 20:50:30
    Temat: Budzetowe opony do piecsetki
    Od: "Piotrek_tbg" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam dylemat co do zakupu opon z nizszej polki cenowej do kawy ER-5 (110/70/17 i
    130/70/17) Biore pod uwage w tej chwili komplet Maxxis Promaxx i Metzeler
    Lasertec. Przejrzalem archiwum i wygooglalem troche opinii gdzie chwalono
    Maxxisy. Czy jest sens dokladac ok 100 zl do Metzelerow? Spotkalem sie z
    roznymi opiniami stad moje pytanie. A moze jeszcze jest jakas alternatywa w tym
    przedziale cenowym (ponizej 600pln). Bralem pod uwage jeszcze Pirelli Sport
    Demon, ale ceny troche odstraszaja. Licze na konstruktywne uwagi

    Piotrek,
    Kawa ER-5

  • 2. Data: 2010-03-02 07:43:39
    Temat: Re: Budzetowe opony do piecsetki
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 01 Mar 2010 21:50:30 +0100) ktos podajacy sie za Piotrek_tbg
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > przedziale cenowym (ponizej 600pln). Bralem pod uwage jeszcze Pirelli Sport
    > Demon, ale ceny troche odstraszaja. Licze na konstruktywne uwagi

    Popatrz na ceny opon marki Heidenau, mialem takie w GS500, nawet costam
    kiedys o nich skrobnalem wiec mozesz poszukac w archiwum.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2010-03-02 08:40:27
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.03.2010 Piotrek_tbg <p...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > przedziale cenowym (ponizej 600pln). Bralem pod uwage jeszcze Pirelli Sport
    > Demon, ale ceny troche odstraszaja. Licze na konstruktywne uwagi

    Polecam kupić za miedzą, np:
    <http://mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/ActiveTab/s
    hopping/ActiveLink/1/Search/2/motorcycle/140/motorcy
    cle_ccm_group/3/motorcycle_model/4828/StartRow/0/mot
    orradreifen.html>

    Pokombinuj z przesyłką 20E do PL, może znajdziesz w okolicy chętnego.
    Lub możesz odebrać w D.

    Polecam Pirelki z tego zestawienia, ostatnie na liście. Miałem w xj600.
    Heidenau bardzo nie polecam. Reszty nie znam. Oczywiście na każdych da
    się jeździć.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2010-03-02 16:20:53
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    Hej
    Nie wiem, czy klasa GS Cup bedzie reaktywowana, ale CBR 125 na pewno maja
    taki sam wymiar. Poczekaj i kup Pirelli potorowe, ja za komplet po jednym
    wyscigu dalem 100-150pln, juz dokladnie nie pamietam. Ale jak za darmo a w
    stanie swietnym.

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500