  • 1. Data: 2010-03-01 20:18:10
    Temat: Japoński film z motocyklami w tle. Poszukuję tytułu.
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Witam,

    Oglądałem ten film z 10 lat temu. Z tego co pamiętam był on o japońskiej
    (albo innej azjatyckiej :) ) młodzieży która ścigała się po ulicach
    miasta. Używali chyba jakiś plastikowych 125tek lub 250tek.

    Jedna scena zapadła mi w pamięci. Jeden z motocyklistów wpada pod tira,
    po czym w szoku wychodzi z pod niego, a po kilku sekundach pada martwy.

    Przypomina się komuś taki film?

  • 2. Data: 2010-03-03 17:00:57
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    CUT_INZ pisze:

    > Przypomina się komuś taki film?

    Power Rangers ?

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX

  • 3. Data: 2010-03-05 15:26:10
    Od: "Dariusz Zaręba" <m...@g...pl>

    1995 rok Tytuł: Full Throttle

    Pozdrawiam....

    4918 (20100305) __________

  • 4. Data: 2010-03-05 16:36:09
    Temat: Re: Japo?ski film z motocyklami w tle. Poszukuj? tytu?u.
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 05-03-2010 16:26, Dariusz Zar?ba pisze:
    > 1995 rok Tytu?: Full Throttle
    >
    > Pozdrawiam....

    Tak to prawie na pewno to :)
    http://www.hkcinemagic.com/en/movie.asp?id=1246

    Film praktycznie niedostępny :(

  • 5. Data: 2010-03-05 18:36:17
    Od: Lech Karol Pawłaszek <i...@s...org>

    On 3/5/10 5:36 PM, CUT_INZ wrote:

    > Tak to prawie na pewno to :)
    > http://www.hkcinemagic.com/en/movie.asp?id=1246
    >
    > Film praktycznie niedostępny :(

    Hm.... Niedostępny powiadasz. To jest wyzwanie.

    http://www.asiatorrents.com/details.php?id=c8f6e8510
    9b4e41c47a6e626d147b94dfebfb5ac
    (kilka osób seeduje)

    Ale jest też rapidshare...

    http://www.jiwang.org/portal/modules/forum/viewtopic
    .php?printertopic=1&t=21804&start=0&postdays=0&posto
    rder=asc&vote=viewresult
    (i musisz się zalogować - http://www.bugmenot.com/view/jiwang.org)

    Jest jeszcze to, ale powyższe (jiwang) powinno wystarczyć.

    http://tehparadox.com/forum/f56/%5Bhk-movie%5D-full-
    throttle-1995-dvdrip-138474/
    (i też musisz się zalogować - http://www.bugmenot.com/view/tehparadox.com)

    Pozdrawiam,

    PS oczywiście zachęcam do legalnego zakupu filmu.

    --
    Lech Karol Pawłaszek <ike>
    "You will never see me fall from grace" [KoRn]