  • Data: 2012-03-11 08:04:10
    Temat: Burchle na lakierze od temperatury.
    Od: "Dariusz Zaręba" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Od kilku lat jestem posiadaczem Hondy XX z 99 r. Honda miała malowaną
    prawą owiewkę. Z moich obserwacji wynika ze mogło to być malowane sprejem,
    chociaż kolor nie odbiegał od oryginału. Pewnego pięknego dnia na Litwie źle
    postawiłem moją hondę i położyła się na prawą stronę. Lakier się trochę
    porysował, a śruba od pokrywy impulsatora zrobiła dziurę w owiewce. Dałem to
    do pomalowania dla lakiernika, który na co dzień maluje samochody. Owiewkę
    pomalował, dorobiłem naklejkę i śmigałem około roku. Wracając z zakończenia
    sezonu 2011 zatrzymałem się na chwilę i gapię się na tą moją Hondę i co
    widzę, a no to że lakier na owiewce w okolicach chłodnicy i kolektorów
    wydechowych połuszczył się, odstał od owiewki i porobiły się burchle. I
    pytanie, dlaczego, czy mój lakiernik dał ciała i czegoś nie dopatrzył?
    Podkład, przygotowanie powierzchni farba? Owiewka została pomalowana jeszcze
    raz przez tego samego lakiernika, od środka wykleiłem wszystko folją
    aluminiową zakupioną w sklepie motoryzacyjnym. Czy sytuacja może się
    powtórzyć?

    Pozdrawiam...

    6956 (20120310) __________