  • 1. Data: 2003-10-24 09:52:53
    Temat: Bylo i sie zbylo.
    Od: "sied@r" <s...@s...pl_NO_SPAM>

    z zrodel zblizonych to TPSA - wiadomo ze od Listopada rowniez IDSLowcy
    dostana nowy regulamin z zakazem dzielenia lacz poza lokal. - ktory bedzie
    obowiazywal od okolic grudnia.

    Chcial niechcial - zaczynam szukac czegos innego.

    Pozdr.
    siedar

  • 2. Data: 2003-10-24 10:13:02
    Temat: Re: Bylo i sie zbylo.
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bnal6q$mu2$1@news.lublin.pl>, sied@r wrote:
> [...]
    > obowiazywal od okolic grudnia.
    >
    > Chcial niechcial - zaczynam szukac czegos innego.

    Wiesz, nie jesteś pierwszy ani ostatni, który takie ploty puszcza. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2003-10-24 15:46:06
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Fri, 24 Oct 2003 09:52:53 +0000 (UTC), "sied@r"
    <s...@s...pl_NO_SPAM> wrote:

> [...]
    >obowiazywal od okolic grudnia.
    >
    >Chcial niechcial - zaczynam szukac czegos innego.

    Wiesz co? ja od dawna slyszalem o "obtanieniu" uslugi polpak-T popdzez
    wymuszenie wiekszego CIRa za odpowiednia cene...
    nie wiezylem zadnym takim plotkom do czasu az nie wpadl mi do rak
    "tajny" PDF oraz pismo podpisane przez odpowiednia osobe w tpsa.
    Wtedy uwiezylem i ostnio przekonalem sie ostatecznie kiedy to
    zmienialem kanal na tym polpaku. :/

    Wiec co do ciebie.. dowody... dowody..
    najlepiej oficjalna jakas strona, nie zadne friko ktore kazdy mogl
    napisac. Udowodnisz to to uwiezymy ale wczesniej pewnie sami to
    sprawdzimy. (ja tylko teoretycznie)

    Wiesiek

  • 4. Data: 2003-10-24 15:46:21
    Od: "sied@r" <s...@s...pl_NO_SPAM>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Wiesz, nie jesteś pierwszy ani ostatni, który takie ploty puszcza. ;)
    > --
    > Samotnik
    > www.zagle.org.pl

    tez chcialbym zeby to byla plota

  • 5. Data: 2003-10-24 17:22:41
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@v...com>

    > z zrodel zblizonych to TPSA - wiadomo ze od Listopada rowniez IDSLowcy
    > dostana nowy regulamin z zakazem dzielenia lacz poza lokal. - ktory bedzie
    > obowiazywal od okolic grudnia.

    TPSA nie planuje zadnych takich akcji.

  • 6. Data: 2003-10-24 23:42:55
    Od: "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:0l4ipvgbldqo09eusv01n3acum0bpvmomk@4ax.com>
    dnia 2003-10-24, Wiesiek wstukał(a)

    > Wiesz co? ja od dawna slyszalem o "obtanieniu" uslugi polpak-T popdzez
    > wymuszenie wiekszego CIRa za odpowiednia cene...

    przecież nie pisali nic o "obniżeniu" ceny tylko o podwyższeniu - tfu -
    "jakości" ;)

    > Wtedy uwiezylem i ostnio przekonalem sie ostatecznie kiedy to
    > zmienialem kanal na tym polpaku. :/

    a na czym polegała ta zmiana kanału (jesli na przejściu na inna
    przepływnośc to sie nie dziwię)

    TN
    --
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem
    wzrokowym i trawiennym, a skutki są żałosne.

  • 7. Data: 2003-10-25 14:28:45
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Fri, 24 Oct 2003 23:42:55 +0000 (UTC), "'Tom N'"
    <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    >przecież nie pisali nic o "obniżeniu" ceny tylko o podwyższeniu - tfu -
    >"jakości" ;)
    E... ja dostalem takie pismo ze wlasnie obnizaja mi abon, ale za to
    musze cira wziasc. Owego czasu bylo to 64Kbit. Wiec generalnie ta
    obniszka kosztowala mnie dodatkowe 500zl ktore musialem doplacic.

    >a na czym polegała ta zmiana kanału (jesli na przejściu na inna
    >przepływnośc to sie nie dziwię)
    OJ nie o to tu chodzilo :)
    Nadal mam FR tylko ze nie na 99 kanale. Po prostu nadal polpak ale na
    innej usludze . Musialem przejsc na cira 128.
    Roznicy nie widzialem w ruchu. Moze spowodowalo to tylko to, ze ludzie
    z CST przestali sie bawic moim portem i wysylac mi na router rozne
    glupie pakiety. Juz napisalem jednego abusa do CST na CST ale zero
    reakcji...

    Wiesiek

  • 8. Data: 2003-10-25 17:23:49
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    "Jakub \"Venom\" ?ukowski" <v...@v...com> naskrobal(a) w

    > TPSA nie planuje zadnych takich akcji.

    A moze jednak cos w tym grudniu ma sie dziac ? Mi w BOKu ostatnio koles
    powiedzial, ze przygotowywana jest oferta do DSL'a m.in. bedzie zestaw
    samoinstalacyjny oraz koniecznosc brania conajmniej pakietu
    standardowego do jakiegokolwiek lacza stalego... powiedzial, ze te
    nowosci beda obowiazywac od grudnia.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167