  • 1. Data: 2011-11-17 15:02:00
    Temat: C.D. "znowu bmw"
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/gra-w-pr
    zeznaczenie-w-wigilie-sw-marcina,1,4909043,region-wi
    adomosc.html

    Kazdy wypadek jest ogromna tragedia dla ofiar i ich rodzin... zazwyczaj
    slyszymy tylko wyuczona regolke od jakiegos policjanta...

    BTW
    Jak widac w komentarzach kierowca juz zostal osadzony.
    Komplet szczeniak + BMW = sprawca...

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2011-11-17 15:11:04
    Temat: Re: C.D. "znowu bmw"
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-11-2011 15:02, Pabl_o pisze:
    > Jak widac w komentarzach kierowca juz zostal osadzony.
    > Komplet szczeniak + BMW = sprawca...

    Zapewne jest niewinny, tylko petarda w dupce mu odpaliła :)

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2011-11-17 15:26:15
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 15:02:00 +0100, Pabl_o napisał(a):

> [...]
    >
    > BTW
    > Jak widac w komentarzach kierowca juz zostal osadzony.

    A masz jakiegoś innego kandydata na sprawcę? Słup, czy cukiernia? Jechał
    szybko i bezpiecznie, jak zawsze...

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2011-11-17 15:27:33
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 15:02:00 +0100, Pabl_o napisał(a):

    > Jak widac w komentarzach kierowca juz zostal osadzony.
    > Komplet szczeniak + BMW = sprawca...

    Biedny, zaszczuty:

    "Sprawca wypadku, Marek C., wylądował w szpitalu psychiatrycznym w
    Gnieźnie. Lekarze twierdzili, że nie jest w stanie zeznawać przed policją i
    prokuraturą, bo jest w ciężkim stanie. Tymczasem w poniedziałek na
    facebooku na stronie Marka pojawił się wpis: ludzie, chcecie pisać do mnie
    listy, to przekażcie je Wiktorowi."

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2011-11-17 15:37:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-11-2011 15:26, P.B. pisze:
    > A masz jakiegoś innego kandydata na sprawcę? Słup, czy cukiernia? Jechał
    > szybko i bezpiecznie, jak zawsze...

    Poślizgnął się na pączku w maśle, a pasażer w stanie ciężkim po
    uderzeniu w tekturowe kartony...

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2011-11-17 16:03:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin P.B.

> [...]
    > poniedziałek na facebooku na stronie Marka pojawił się wpis: ludzie,
    > chcecie pisać do mnie listy, to przekażcie je Wiktorowi."

    I jaki ma związek jedno z drugim?

  • 7. Data: 2011-11-17 16:46:24
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-17 15:02, Pabl_o pisze:
> [...]
    >
    > BTW
    > Jak widac w komentarzach kierowca juz zostal osadzony.

    "Marek C. zeznał , że z wypadku nic a nic nie pamięta" - sposób na
    Macieja Z. albo Jarosława W. Skoro nie pamiętasz to nie możesz być sądzony.

    A.

  • 8. Data: 2011-11-17 17:40:58
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia 17 Nov 2011 15:03:01 GMT, to napisał(a):

    > begin P.B.

    > I jaki ma związek jedno z drugim?

    Żadnego. Pokazuje tylko postawę i straszną traumę domniemanego sprawcy.
    Pięknie się koleś wpisuje w stereotyp kierowcy tej, skądinąd szlachetnej
    marki.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 9. Data: 2011-11-17 17:46:59
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-17 16:46, Arek wrote:

    > "Marek C. zeznał , że z wypadku nic a nic nie pamięta" - sposób na
    > Macieja Z. albo Jarosława W. Skoro nie pamiętasz to nie możesz być sądzony.

    Serio? A ja myślałem, że po to, że jak jesteś winny, to lepiej za dużo
    nie gadać.

    Shrek.

  • 10. Data: 2011-11-17 18:25:06
    Od: to <t...@x...abc>

    begin P.B.

    > Żadnego. Pokazuje tylko postawę i straszną traumę domniemanego sprawcy.
    > Pięknie się koleś wpisuje w stereotyp kierowcy tej, skądinąd szlachetnej
    > marki.

    Co ma trauma do tego wpisu na Facebooku? Jedno drugiemu jakoś niby
    zaprzecza? Myślisz, że każdy w szpitalu psychiatrycznym gryzie ściany?