  • 1. Data: 2011-11-17 14:31:37
    Temat: to było odśnieżanie
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201111
    17/KOSZALIN/219660864&sectioncat=photostory12

  • 2. Data: 2011-11-17 19:29:20
    Temat: Re: to było odśnieżanie
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-17 14:31, mz pisze:
    > http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201111
    17/KOSZALIN/219660864&sectioncat=photostory12

    Jakoś w 2002-2003 byla lepsza zima. Pamietam, ze jak z pociagu
    wysiadalem, to nie bylo wiadomo gdzie peron sie zaczyna, a chodniki po
    odsniezaniu ulic byly zasypane haldami sniegu wyzszymi ode mnie.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-11-17 22:10:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >wysiadalem, to nie bylo wiadomo gdzie peron sie zaczyna, a chodniki
    >po odsniezaniu ulic byly zasypane haldami sniegu wyzszymi ode mnie.

    nieprawda, lepsze byly dwie ostatnie zimy ... we wroclawiu :-)

    Ale co wy, ***, wiecie o odsniezaniu
    http://www.youtube.com/watch?v=MlA2INOpT78

    J.

  • 4. Data: 2011-11-17 22:21:14
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 22:10:58 +0100, J.F na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Ale co wy, ***, wiecie o odsniezaniu
    > http://www.youtube.com/watch?v=MlA2INOpT78

    No właśnie. Tateyama, Japan - oni wiedzą :)

    "Kto służy Ojczyźnie, służy sobie. Skarga Piotr"