  • 1. Data: 2009-07-17 17:53:27
    Temat: CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM
    Od: cszczotka <c...@g...com>

    Witam,
    Nabyłem niedawno radio CB Alan48 Excel Multi i mam problem ( być może
    trywialny ) ze zmiana rodzaju emisji z FM na AM. Cały czas kontrolka
    świeci się na czerwono czyli emisja FM. Do zmiany rodzaju emisji
    używam przycisku na panelu ale nie widze aby po naciśnięciu bądź też
    przytrzymaniu była jakaś zmiana w pracy użadzenia, kontrolka przy AM
    ma się swiecić na zielono czego też nie obserwuje. Radio nowe kupiłem
    w Polsce. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem.
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-07-17 21:25:55
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    cszczotka pisze:
> [...]
    > przytrzymaniu była jakaś zmiana w pracy użadzenia, kontrolka przy AM
    > ma się swiecić na zielono czego też nie obserwuje. Radio nowe kupiłem

    Prawdopodobnie kraj masz ustawiony inny niż polska. Jeśli da się
    przełączyć na AM na kanałach 1-12, to masz włączone Niemcy. Jeśli wogóle
    się nie da, to CEPT. Musisz przełączyć na Polskę, wtedy będziesz mieć
    częstotliwości w zerach i AM/FM 4W.

    Co zaraz po włączeniu wyświetla się na wyświetlaczu? Wiele radyj
    wyświetla wtedy kraj. U ciebie pewnie wyświetla DE, D2 albo CE. Powinno
    wyświetlać PL.

  • 3. Data: 2009-07-17 21:26:46
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    Zaraz, Alan 48 to ręczniak?

  • 4. Data: 2009-07-17 21:42:43
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Prawdopodobnie kraj masz ustawiony inny niż polska. Jeśli da się
    > przełączyć na AM na kanałach 1-12, to masz włączone Niemcy.

    Jeszcze jedna uwaga - sprawdziłem to teraz w moim radiu - w Niemczech
    można pracować w AM na kanałach 4-15.

  • 5. Data: 2009-07-18 10:24:41
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    >Użytkownik "cszczotka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    >Witam,
    >Nabyłem niedawno radio CB Alan48 Excel Multi i mam problem ( być może
    >trywialny ) ze zmiana rodzaju emisji z FM na AM. (ciap)

    Włodek

  • 6. Data: 2009-07-18 13:50:28
    Od: cszczotka <c...@g...com>

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1143126.html

    Dzięki za odpowiedz.
    Próbowałem ją zastosować ale bez rezultatów dalej pokazuje mi EC.
    Ta instrukcja jest do Alan48 plus multi ja mam Alan48 Execl multi więc
    może inaczej się to robi ?
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-07-18 14:05:37
    Od: cszczotka <c...@g...com>

    Ok znalazłem na elektrodzie ;-). Trzeba włączyć radio i przytrzymać
    N.K potem gałką do zmiany kanałów można wybrać PL.

  • 8. Data: 2009-07-18 14:43:54
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "cszczotka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Ok znalazłem na elektrodzie ;-). Trzeba włączyć radio i przytrzymać
    N.K potem gałką do zmiany kanałów można wybrać PL.

    Z czego płynie wniosek, że nalezy najpierw poszukać ;)

    Włodek