  • 1. Data: 2011-05-24 19:20:54
    Temat: CB750 '82 - jak upchnąć wtyczki??
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Witam,

    Czy jakiś dobry człowiek mógłby mi pokazać fotę jak ma upchnięty ten wiecheć z
    wtyczkami pod reflektorem? Składam przód i za cholere sobie z tym nie radzę, jak nie
    kombinuję to mi krzaczory wychodzą, wisi to wszystko nigdzie się nie mieści... Mojemu
    egzepmplarzowi zrobiono niestety dość gruntowny 'tunink' przodu i po wypieprzeniu
    "ulepszeń" funkcjonalnych i estetycznych nie bardzo mogę dojść jak to powinno być w
    oryginale. Nie mam u kogo podejrzeć, a w necie fotek tego zakamarka coś nie mogę
    wyszukać.
    Na razie wykminiłem tylko tyle, że wiązka ma przejść pod dolną półką od dołu,
    następnie między półką a "trójnikiem" (tak to sobie nazwałem na własne potrzeby) od
    hamulców idzie w górę. A potem się rozkrzacza i wolna amerykanka.
    --
    pzdr,
    marcin

  • 2. Data: 2011-05-24 19:43:05
    Temat: Re: CB750 '82 - jak upchnąć wtyczki??
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Hmm... Czy powinienem wyjąć z lampy reflektor, wciągnąć tam te wtyczki przez dziurę z
    tyłu, złączyć co trzeba i włożyć reflektor z powrotem??? Cholera światło w garażu
    muszę w końcu zrobić, poleciałbym teraz sprawdzić gdybym miał ;)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 3. Data: 2011-05-24 19:46:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-24 21:43, marcin pisze:
    > Hmm... Czy powinienem wyjąć z lampy reflektor, wciągnąć tam te wtyczki przez dziurę
    z tyłu, złączyć co trzeba i włożyć reflektor z powrotem???

    Tak. Wiekszosc wiazki upycha sie w lampie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-05-24 19:52:57
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Tak. Wiekszosc wiazki upycha sie w lampie.

    Gdybym miał założoną lampę to bym pewnie na to wcześniej wpadł i nie zadawał glupich
    pytań ;) A leży w domu żeby jej przypadkiem nie podrapać bo nówcia. Nigdy golasom nie
    zaglądałem w to wstydliwe miejsce to nie wiedziałem ;)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 5. Data: 2011-05-25 18:22:59
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Wlazło :)
    Teraz pora posiąść umiejętności blacharskie i wyspawać zadupek :P
    --
    pzdr,
    marcin