  • 1. Data: 2011-05-24 14:32:19
    Temat: W sprawie wątku o nagannej praktyce ubezpieczycieli
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Niedawno ktoś się żalił, że ubezpieczyciel nie chce wypłacić odszkodowania
    pomimo, że policja ustaliła sprawcę.

    Znajomy z branży - gdy mu to opowiedziałem - powiedział krótko: skarżyć
    WINNEGO, a nie ubezpieczyciela. Nie chcą wypłacić z jego OC? - Nie nasz
    problem, niech wypłaci sam, albo niech sam walczy z ubezpieczycielem.
    Ubezpieczyciel nie jest dla nas stroną.

    Prawnikiem nie jestem, ale wydaje się to spójne.

    Co myślicie?

  • 2. Data: 2011-05-24 14:43:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 16:32:19 +0200 osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

> [...]
    > Ubezpieczyciel nie jest dla nas stroną.
    >
    > Prawnikiem nie jestem, ale wydaje się to spójne.

    słusznie gada. To sprawca ma wypłacić odszkodowanie. Czy zrobi to sam czy
    weźmie kasę od ubezpieczyciela to jego problem.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2011-05-24 16:53:12
    Temat: Re: W sprawie w?tku o nagannej praktyce ubezpieczycieli
    Od: "lotti" <l...@w...pl>

    naucz się czytnać. Kolega zajął jako drugi miejsce na pasie na co kodseks
    nie zezwala o był sprawca wypandku więc ub miał prawo nie wypłacić

    Tytus

  • 4. Data: 2011-05-24 17:13:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 18:53:12 +0200 osobnik zwany lotti
    wystukał:

    > naucz sie czytnaae. Kolega zaj?? jako drugi miejsce na pasie na co
    > kodseks nie zezwala o by? sprawca wypandku wiec ub mia? prawo nie
    > wyp?aciae

    gdzie to jest napisane w poście wątkotwórcy?

    Naucz się czytać. Pytanie jest o to kogo skarżyć.

    PS: napraw sobie czytnik bo krzaczysz.

  • 5. Data: 2011-05-24 18:07:55
    Od: Regand <r...@w...pl>

> [...]
    > Ubezpieczyciel nie jest dla nas stroną.
    >
    > Prawnikiem nie jestem, ale wydaje się to spójne.

    A wiesz moze co oznacza ubezpieczyc sie od odpowiedzialnosci cywilnej? :)
    Zaden sad sie tym nie zajmie bo wlasnie od tego sprawca byl ubezpieczony
    i strona do ktorej nalezy kierowac roszczenia to ubezpieczyciel.

    pozdr

  • 6. Data: 2011-05-24 19:02:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 20:07:55 +0200 osobnik zwany Regand
    wystukał:

    ROTFL. Pokażesz odpowiedni paragraf?

  • 7. Data: 2011-05-25 06:45:16
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 24 Maj, 18:53, "lotti" <l...@w...pl> wrote:

    > Kolega zajął jako drugi miejsce na pasie na co kodseks nie zezwala <

    Gdyby nie zezwalał to na miejscu zdarzenia policja nie wskazała by
    kierowcy puszki jako winnego.
    Może podaj paragraf?;)

    grzech
    pegi

  • 8. Data: 2011-05-25 08:56:31
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz moze co oznacza ubezpieczyc sie od odpowiedzialnosci cywilnej? :)
    > Zaden sad sie tym nie zajmie bo wlasnie od tego sprawca byl ubezpieczony i
    > strona do ktorej nalezy kierowac roszczenia to ubezpieczyciel.

    Bzdury piszesz czlowieku. BZDURY.

    erg