  • 1. Data: 2009-06-29 17:45:34
    Temat: CBR1100 XX Zdecydowanie Kupię!
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Nie ja! Ja już mam!;))
    Kolega kolegi szuka coś z roczników 2005-2007 i na jego prośbę
    rzucam hasło. Jakby ktoś sprzedawał albo wiedział kto sprzedaje
    to poproszę o cynk do mnie albo bezpośrednio do Telisa na
    nr 605/88-19-40.
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 2. Data: 2009-06-29 20:00:23
    Temat: Re: CBR1100 XX Zdecydowanie Kupię!
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jun 29, 6:45 pm, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > rzucam hasło. Jakby ktoś sprzedawał albo wiedział kto sprzedaje
    > to poproszę o cynk do mnie albo bezpośrednio do Telisa na

    To Telisowi sie klimaty a'la enduro znudzily i powraca do starych
    dziejow (vide Zygzak)?

    Arex
    Varadero 1000

  • 3. Data: 2009-06-29 22:05:26
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Arex" napisał:
    >To Telisowi sie klimaty a'la enduro znudzily i powraca do starych
    >dziejow (vide Zygzak)?

    Ty Arex daleko za morzem siedzisz i nic na bierząco nie jesteś!
    Telis Traslapa sprzedał trzy lata temu, zygzaka sobie znowu kupił
    potem go sprzedał a od zeszłego roku na XX-e popiernicza.
    Jak napisałem szukany sprzęt dla kolegi kolegi, znaczy Kamyk
    zarazony przez Telisa na porzadny sprzet chce sie przesiasc!
    No;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 4. Data: 2009-06-29 22:33:39
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jun 29, 11:05 pm, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Jak napisałem szukany sprzęt dla kolegi kolegi, znaczy Kamyk
    > zarazony przez Telisa na porzadny sprzet chce sie przesiasc!

    No to faktycznie poza obiegiem mocno jestem :-(
    Ale co tu nie mowic ponad 3 lata nasiakam deszczem....

    Ale z kamieniem to w miare na bierzaco bylem.
    Mial Varaderke jeszcze w zeszlym roku.
    Co. Znudzila mu sie?
    Kurcze zaniedlugo wszyscy znajomi w GD beda XXy ujezdzali :-)
    Tylko ja jakis taki zgrzybialy sie robie i zamiast XXa sobie
    porzadnego kupic to mi sie Varadero zachcialo :-)

    Pozdrowionka
    --
    Arex
    Varadero 1000

  • 5. Data: 2009-06-30 05:42:45
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Arex pisze:

    > Kurcze zaniedlugo wszyscy znajomi w GD beda XXy ujezdzali :-)

    Luzik - u mnie jest co najmniej 3 osoby ktore beda w niedlugim czasie
    chcialy przesiasc sie na X-a - kurde ...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2009-06-30 08:31:04
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Arex pisze:

    > Ale z kamieniem to w miare na bierzaco bylem.
    > Mial Varaderke jeszcze w zeszlym roku.
    > Co. Znudzila mu sie?

    nie ten Kamyk

    > Kurcze zaniedlugo wszyscy znajomi w GD beda XXy ujezdzali :-)

    no - taki miniklub XX sie stworzyl (ile to? - 5 szt. na razie..?), ale
    cus trudno ich w kupie spotkac...

    > Tylko ja jakis taki zgrzybialy sie robie i zamiast XXa sobie
    > porzadnego kupic to mi sie Varadero zachcialo :-)

    nobody's perfect ;-)

    ja, jak sie do buzy przyssalem, to nie chce puscic juz ... 6-ty rok... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-06-30 09:18:04
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 30 Cze, 10:31, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > nobody's perfect ;-)
    >
    > ja, jak sie do buzy przyssalem, to nie chce puscic juz ... 6-ty rok... ;-)

    Ja jeżdzę 3 miesiące na zygzaku ale już teraz wiem, że to motocykl na
    dłuuuugie lata ;-) Motocykle tej klasy mają w sobie to "coś".

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-06-30 09:18:36
    Od: Arex <a...@g...com>

    > nie ten Kamyk

    Dobra. To ja juz sie nie odzywam bo naprawde jestem lata swietlne za
    newsami z ojczystej ziemi :-(
    To moze tak :-)
    Jakby ktorys z szanownych mial chwile i chec naswietlic mojej skromnej
    osobie zmiany ktore nastapily (moze byc na prywate zeby nie zasmiecac)
    bylbym bardzo wdzieczny (i przestal bym sie wyglupiac)

    > no - taki miniklub XX sie stworzyl (ile to? - 5 szt. na razie..?), ale
    > cus trudno ich w kupie spotkac...

    5 sztuk. No niezle sie porobilo :-)

    > nobody's perfect ;-)

    To prawda. Ale w sumie mi ta maszyna bardzo pasuje.
    Nie mowie tu o wzroscie ;-) ale ogolnie. Silnik i tak dalej.

    > ja, jak sie do buzy przyssalem, to nie chce puscic juz ... 6-ty rok... ;-)

    No to tu przynajmniej jestem na bierzaco :-)
    Jak sie ciesze ze chodziarz cos sie zgadza (moja wiedza vs stan
    faktyczny)

    Arex
    Varadero 1000

  • 9. Data: 2009-06-30 16:10:19
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Arex pisze:

    > To prawda. Ale w sumie mi ta maszyna bardzo pasuje.
    > Nie mowie tu o wzroscie ;-) ale ogolnie. Silnik i tak dalej.

    No wlasnie! - z calym szacunkiem - jak z Ty siegasz nozkami z duzego
    wiadra do ziemi? Jaka jest wysokosc Viadra w klebie vs. Twoj wzrost?

    p.s. a siodlo Ci sie nie pali? ;-)
    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-06-30 16:41:28
    Od: kasa <d...@v...pl>

    hej jeśli interesuje cię zarobienie troche kasy to
    znalazłem ostatnio bardzo prosty sposób :

    masz tu stronę: http://adbux.org/?r=damianniewiem

    wystarczy się zarejestrować, po zarejestrowania dajesz "browse ads"
    czekać na linki strony www.
    wejdziesz na strone poczekasz 30 sek i ci nabije kase :D

    od razu mówię prosze się nie znechęcać nikiedy trzeba poczekać trochę
    na te linki. Ale w 100% polecam ten system, nawet jak ci dobrze
    pójdzie to mozesz wyciągnąć 10$ dziennie..
    ale to oczywiście po jakimś czasie... trzeba się rozkręcić

    pozdrawiam