  • 1. Data: 2009-06-29 19:09:01
    Temat: zalewanie olejem samochodowym - ktos ma doswiadczenia?
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam. Prosze o info czy ktos zalewa moto olejem samochodowym? W zwiazku z
    tym, ze co 800 km mam wymiane w moim KLX pomyslalem czy moze by tak dobrym
    syntetykiem go zalac?

    m.

  • 2. Data: 2009-06-29 19:23:10
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "mzmich88" <U...@p...fm> wrote:

    >Witam. Prosze o info czy ktos zalewa moto olejem samochodowym? W zwiazku z
    >tym, ze co 800 km mam wymiane w moim KLX pomyslalem czy moze by tak dobrym
    >syntetykiem go zalac?

    Zmiana co 800km? O choroba.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2009-06-29 19:42:09
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci

    > Zmiana co 800km? O choroba.

    jak co 800 to selektolem mozna :-)

    A tak na serio - smialo mozna samochodowy.

    b.

  • 4. Data: 2009-06-29 20:01:08
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "mzmich88" <U...@p...fm> wrote

    > Witam. Prosze o info czy ktos zalewa moto olejem samochodowym? W zwiazku z
    > tym, ze co 800 km mam wymiane w moim KLX pomyslalem czy moze by tak dobrym
    > syntetykiem go zalac?

    Jak musisz zmieniac co 800km i temperatury nie sa jakies
    ekstremalne to mozesz swobodnie lac nawet minerala.
    Samochodowym jak najbardziej mozna pod warunkiem
    ze bedzie ten najtanszy :-) bez cudownych dodatkow
    uszlachetniajacych.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 5. Data: 2009-06-30 00:14:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-29 21:09:01 +0200, "mzmich88" <U...@p...fm> said:

    > Witam. Prosze o info czy ktos zalewa moto olejem samochodowym? W
    > zwiazku z tym, ze co 800 km mam wymiane w moim KLX pomyslalem czy moze
    > by tak dobrym syntetykiem go zalac?

    A jesteś pewien że dobry syntetyk samochodowy będzie specjalnie tańszy
    od motocyklowego?

    Poza tym - raz że temat wałkowany tu wielokrotnie (naście flejmów już
    było), dwa - sprawdź w instrukcji co zaleca producent - zwykle będzie
    tam norma JASO/API bez okręslenia posmaku (motocyklowy vs. samochodowy).
    No i jeśli to jak podejrzewam wyczynówka, to ile Ci tego oleju tam
    wchodzi, liter? Półtora? Dużo raczej nie zaoszczędzisz.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 6. Data: 2009-06-30 05:42:43
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    mzmich88 wrote:
    > Witam. Prosze o info czy ktos zalewa moto olejem samochodowym?

    Ja.

    > zwiazku z tym, ze co 800 km mam wymiane w moim KLX pomyslalem czy
    > moze by tak dobrym syntetykiem go zalac?

    A to nie wiem. Ja bym dobrego syntetyka nie lał.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 7. Data: 2009-06-30 07:35:28
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 30 Cze, 07:42, Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > A to nie wiem. Ja bym dobrego syntetyka nie lał.

    Bo? :-)

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-06-30 07:50:41
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Artur Zabroński wrote:
    > Bo? :-)

    Bo może mieć za dużo dodatków uszlachetniających i poślizgnie się
    sprzęgło. Oczywiście teoretyzuję bo nie spotkałem się z tym osobiście.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 9. Data: 2009-06-30 16:40:33
    Od: kasa <d...@v...pl>

    hej jeśli interesuje cię zarobienie troche kasy to
    znalazłem ostatnio bardzo prosty sposób :

    masz tu stronę: http://adbux.org/?r=damianniewiem

    wystarczy się zarejestrować, po zarejestrowania dajesz "browse ads"
    czekać na linki strony www.
    wejdziesz na strone poczekasz 30 sek i ci nabije kase :D

    od razu mówię prosze się nie znechęcać nikiedy trzeba poczekać trochę
    na te linki. Ale w 100% polecam ten system, nawet jak ci dobrze
    pójdzie to mozesz wyciągnąć 10$ dziennie..
    ale to oczywiście po jakimś czasie... trzeba się rozkręcić

    pozdrawiam