  • 1. Data: 2009-10-29 13:16:39
    Temat: CLIP - wew/zew
    Od: ...@...pl

    jest sobie centrala platan sigma i telefon maxcom kxt-701.
    Jak przychodzi polaczenie zew. to jest clip, jak idzie wew. to brak.
    Podlaczenie innego aparatu np. panasonic - poprawnie jedno i drugie.

    Wiec clip idzie w fsk, ale dlaczego aparat tego nie wyswietla? chce
    miec wiecej cyfr???? Domniemywam, ze jest jakas niekompatybilnosc.

    Spotkaliscie sie z czyms takim?

  • 2. Data: 2009-10-29 20:31:09
    Temat: Re: CLIP - wew/zew
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > Podlaczenie innego aparatu np. panasonic - poprawnie jedno i drugie.
    >
    > Wiec clip idzie w fsk, ale dlaczego aparat tego nie wyswietla?

    RE: Tak. Parmetry sygnalizacji CLIP w obu przypadkach mogą się różnić, np
    parametry czasowe, stany przejściowe etc. Maxcomy są wrażliwe na takie
    rozbieżnsci i skutek jw.
    Czasmi pomoga dołczenie równolegle do aparatu kondensatora o pojemności kilka -
    kilkadziesiąt nF.

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2009-10-30 10:08:13
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 29 Oct 2009 21:31:09 +0100, d...@o...pl wrote:

> [...]
    >rozbieżnsci i skutek jw.
    >Czasmi pomoga dołczenie równolegle do aparatu kondensatora o pojemności kilka -

    to dlaczego dostaly homologacje?

    a jeszcze Philips SE150 po wybraniu kraju Polska - ma CLIPa w DTMF !
    Trzeba wybrac inny kraj np. Slovensko to wtedy jest clip w fsk -
    sprawdzone bo telefon jest podlaczony pod NT i tam mozna zmienic
    rodzaj fsk/dtmf. Ew. powinna byc opcja zmiany rodzaju clipa w menu a
    nie ma. Co w takim wypadku? Zadac od producenta wgrania firmwaru po
    poprawka na ich koszt? Nie wiem czy jest jeszcze gwarancja.

    Dlaczego w tym przypadku telefon dostal homologacje?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-10-30 13:06:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Dlaczego w tym przypadku telefon dostal homologacje?

    A ktoś jeszcze homologuje telefony?
    Kiedyś zajmował się tym Instytut Łączności, teraz wystarczy, że
    Chińczycy przykleją nalepkę CE i jest gicio, cała Unia Europejska się
    cieszy.

  • 5. Data: 2009-10-30 19:04:04
    Od: "eska" <d...@o...pl>

    > to dlaczego dostaly homologacje?

    RE : homologacje znikneły 8-10 lat temu, poza tym obowiązują wieloznaczne
    teorie względności - centrala czy telefon?

    podrowienia