  • 1. Data: 2009-02-13 12:23:23
    Temat: [CSS] Pozycjonowanie w IE - help.
    Od: "Jusi" <t...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    Mam dwa drobne problem z pozycjonowaniem divów (pod IE, oczywiście, heh):

    http://missyseepy.boo.pl/volabasso/results.html

    1) Rzecz jasna sidebar vs. content. Używam frameworka 960.gs i wszystko było ok do
    czasu dodania
    slidera jQuery (div class="price-range") niestety w żadnym z plików CSS nie mogę
    znaleźć przyczyny
    rozjeżdżania się :/

    2) Main content - cena (duży napis 169) - jest obcięty od góry. Próbowałam
    wszystkiego - od
    marginesów, paddingów po z-index i nie jestem w stanie znaleźć błędu.

    Czy ktoś mógłby rzucić okiem na tę stronkę i pomóc wyszukać mi gdzie jest błąd?
    Jestem pewna, że
    to jakiś drobiazg ale po tygodniu wpatrywania się w kod mam wrażenie, że już nic nie
    rozumiem ;)

    Dzięki za pomoc.

    Justyna

  • 2. Data: 2009-02-13 13:05:41
    Temat: Re: [CSS] Pozycjonowanie w IE - help.
    Od: "Justyna Ratajczak" <t...@g...pl>

    Jusi <t...@g...pl> napisał(a):

    Problem (1) rozwiązany. Byłabym wdzięczna za pomoc z drugim :)

    Justyna

  • 3. Data: 2009-02-13 13:49:49
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Justyna Ratajczak pisze:
    > Jusi <t...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Problem (1) rozwiązany. Byłabym wdzięczna za pomoc z drugim :)

    line-height:18px w CSS dla body?

    artur

  • 4. Data: 2009-02-15 17:05:53
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Jusi pisze:
    > http://missyseepy.boo.pl/volabasso/results.html
    [8<]
    > 2) Main content - cena (duży napis 169) - jest obcięty od góry. Próbowałam
    wszystkiego - od
    > marginesów, paddingów po z-index i nie jestem w stanie znaleźć błędu.

    position:relative; dla .result_price

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";