  • 1. Data: 2009-02-14 08:39:11
    Temat: newbie: pozycjonowanie w Google
    Od: "RAM" <r...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    Uczę się technologii Internetowych i chciałbym też zdobyć podstawową w wiedzę
    z pozycjonowania SEO. Korzystam z ksiażek ale niestety te które kupiłem nie są
    najlepsze. Dlatego mam 2 pytania:
    1. Czy moglibyscie mi polecić jakiś tekst z WWW o pozycjonowaniu w Google?
    Kompetentny, aktualny.
    2. Czy da się dobrze wypozycjonować w Google witrynę bez płacenia za wysoką
    pozycję na liście wyników?
    Byłbym wdzięczny za pomoc.

  • 2. Data: 2009-02-14 12:45:30
    Temat: Re: newbie: pozycjonowanie w Google
    Od: Końrad <k...@w...to>

    RAM wrote:

    > 1. Czy moglibyscie mi polecić jakiś tekst z WWW o pozycjonowaniu w Google?
    > Kompetentny, aktualny.

    sprzed miesiaca
    http://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/patent-googl
    e-pozycjonowanie/

    > 2. Czy da się dobrze wypozycjonować w Google witrynę bez płacenia za wysoką
    > pozycję na liście wyników?

    Oczywiscie, ja na przyklad na haslo 'konrad jest w rwandzie' jestem na
    pierwszym miejscu za darmo ;)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2009-02-15 21:42:39
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 14 Lut, 13:45, Końrad <k...@w...to> wrote:

    > sprzed miesiacahttp://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/pate
    nt-google-pozycjonowanie/

    > Oczywiscie, ja na przyklad na haslo 'konrad jest w rwandzie' jestem na
    > pierwszym miejscu za darmo ;)

    Kolega RAM powinien wyczuć uśmieszek na końcu wypowiedzi Końrada.

    Da się dobrze wypozycjonować prawie każdą frazę. Kosztuje to jednak
    sporo roboty.
    Najlepiej, gdyby strona, którą chcesz pozycjonować była linkowana
    z miejsc zaufanych przez Google, a t otrudne. I tyle.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Strony internetowe