  • 1. Data: 2009-06-21 19:57:43
    Temat: CSS| Pytanie o z-index: 1 (nakładanie)
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, mam małe pytanie
    ustawiłem z-index: 1 dla pewnego bloku, gdyż był przykryty (celowo)
    innym. Ale nakładanie ustawiłem tylko dla tego i zostały odkryty.
    Tylko czemu ? myślałem, że muszę ustawić to dla wszystkich ? po nim
    przecież znajdują się jeszcze 2 bloki, więc powinno być z-index: 2 ?

    Mam rozumieć, że gdy przypisze z-index:1 dla jakiegoś elementu blokowego
    to zostanie od "wybity na sam wierzch, nie ważne gdzie jest" , jeśli
    inne nie posiadają z-index ?

  • 2. Data: 2009-06-22 17:30:42
    Temat: Re: CSS| Pytanie o z-index: 1 (nakładanie)
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    hazet pisze:
> [...]
    > Tylko czemu ? myślałem, że muszę ustawić to dla wszystkich ? po nim
    > przecież znajdują się jeszcze 2 bloki, więc powinno być z-index: 2 ?

    Nie rozumiem o co Ci chodzi, podaj lepiej kod.

    > Mam rozumieć, że gdy przypisze z-index:1 dla jakiegoś elementu blokowego
    > to zostanie od "wybity na sam wierzch, nie ważne gdzie jest" , jeśli
    > inne nie posiadają z-index ?

    Logiczne, przecież będzie miał największy z-index z nich wszystkich,
    prawda? :)
    To gdzie jest ma znaczenie, jeżeli jego rodzic/przodek ma też ustawiony
    z-index.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2009-06-23 20:02:37
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Paweł Piskorz pisze:

> [...]
    > prawda? :)
    > To gdzie jest ma znaczenie, jeżeli jego rodzic/przodek ma też ustawiony

    ja też cię nie rozumie ;p
    chciałem się tylko dowiedzieć,upewnić czy jeśli jakiemuś elementowi
    przypisze z-index: 1 to czy będzie na samym wierzchu.
    I jaki z-index mają domyślnie inne elementy ?

  • 4. Data: 2009-06-23 20:56:44
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    hazet pisze:
    > ja też cię nie rozumie ;p

    ;)

    > chciałem się tylko dowiedzieć,upewnić czy jeśli jakiemuś elementowi
    > przypisze z-index: 1 to czy będzie na samym wierzchu.

    Jeżeli żaden inny element w kodzie nie będzie miał wyższego z-index, to tak.

    > I jaki z-index mają domyślnie inne elementy ?

    http://www.w3.org/TR/CSS21/visuren.html#propdef-z-in
    dex

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 5. Data: 2009-06-24 07:00:46
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Najlepiej jak przekona się na własne oczy:

    alert(iddiv.style.zIndex);

    Andrzej.